در زمان ثبت نام شماره موبایل وارده توسط شما به عنوان کلمه عبور در نظر گرفته شده است

اوج هیجان و ترشح آدرنالین

4.1/5 - (18 امتیاز)

اوج هیجان و ترشح آدرنالین

4.1/5 - (18 امتیاز)
ویژگی ها:
شرایط استفاده
به تعداد دلخواه برای خود و دوستانتان خرید کنید
بدون محدودیت در تعداد خرید
هر کیش برگ مختص یک نفر و یک بار مراجعه می باشد
هر کیش برگ مختص یک نفر
کیش برگ را خریداری و به دوستانتان هدیه دهید
امکان هدیه دادن کیش برگ
  • بلیط درخواستی بوسیله واتساپ/ تلگرام برای شما ارسال خواهد شد.
  • بعد از نهایی شدن عملیات رزرو، امکان کنسلی و عودت وجه وجود ندارد.
  • در مجموعه، مبلغ دیگری از شما اخذ نخواهد شد.
  • داشتن سلامت کامل فیزیکی الزامی می باشد.
  • نداشتن مشکل قلبی، دیسک و آرتروز ضروری می باشد.
  • سلامت کامل روحی و مصرف نکردن قرص اعصاب و روان ضروری است.
  • این بلیط شامل خدمات عکاسی، فیلمبرداری و کافی شاپ نمی شود.
  • در صورت کنسلی بدلیل نامناسب بودن شرایط جوی، کل مبلغ مسترد می شود.
  • اطلاع رسانی های مفید جزیره کیش و شرایط جوی در کانال کیش برگ اعلام می شود.

http://t.me/KishBarg

http://instagram.com/kish.barg

تخفیف سبز: برای این تخفیف ارائه پرینت الزامی نیست، حتما کد تخفیف را همراه داشته باشید

زمان استفاده : 1398/12/01 تا 1399/08/01
روزهای سرویس‌دهی : همه روزه با هماهنگی
ساعت پاسخگویی و سرویس دهی : 17 تا 24
تلفن هماهنگی : 09028088811
آدرس : کیش - میدان المپیک - خروجی شهر زیر زمینی کاریز - مجموعه جاذبه کیش
توضیحات تکمیلی

قیمت بلیط بانجی جامپینگ کیش و ساعت کار و معرفی کامل

قیمت بلیط بانجی جامپینگ کیش تخفیف و ساعت کار بانجی جامپینگ کیش ، اگه میخواید توی یه آیتم تفریحات کیش با قیمت ارزنده ،هم خودتون حسابی کیف کنید و لذت ببرید هم شجاعت و اعتماد به نفستون رو به رخ دوستاتون بکشید  بانجی جامپینگ کیش بهترین گزینه است برای این کار. حتی با نشون دادنه عکساتون به دیگران هم، تو دلتون احساس افتخار میکنید و به خودتون می بالید چون کاریو تو زندگیتون انجام دادیم که هر کسی جرات انجامش رو نداره. این بازی پر هیجان جزء معدود تفریحات کیش هستش که در تمامی فصول میتونید انجامش بدید و هیچ وقت تعطیلی نداره. تفریحی سراسر پر هیجان ، ترسناک ، لذت بخش و پر آدرنالین.

سایت بانجی جامپینگ کیش :

سایت بانجی جانپینگ کیش در دو سکو با ارتفاع ۴۰ و۶۰ متری در نهایت ایمنی ساخته شده و دارای مجوز بین المللی می باشد و ایمنی آن از هر لحاظ تایید شدست.در این آیتم تفریحات کیش که مانند سافاری کیش بسیار پر هیجان است، قراره که شما بعد از پوشیدن لباس های مخصوص د رساعت کار بانجی جامپینگ کیش به بالای سکو برید و اونجا وسایل ایمنی ، بندها و کش بهتون وصل بشه و مربی یک سری توضیحات و آموزش هارو میده و حالا وقتشه که به میل خودتون بپرید و اون لحظه وصف نشدنی رو ببینید. تا میتونید فریاد بزنید و این لحظه رو هر جور که بهتون لذت بیشتری میده ، سپری کنید.

قیمت بلیط بانجی جامپینگ کیش

قیمت بلیط بانجی جامپینگ کیش :

بانجی جامپینگ برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ در تهران شروع به کار کرد و با پرش پیمان ابدی حرفه ای ترین بدلکار ایران در آن زمان افتتاح شد.هم اکنون این ورزش در شهرهای تهران ، کیش و مشهد وجود دارن. که حرفه ای ترین آن بانجی جامپینگ کیش میباشد. قیمت بلیط بانجی جامپینگ کیش هر ساله از سوی سازمان منطقه آزاد کیش مشخص و مصوب می گردد و شما میتوانید آنرا از سایت کیش برگ با تخفیف فوق العاده در هر فصل خرید فرمایید. بلیط بانجی جامپینگ کیش قیمت مناسبی با تخفیف تا ۸۰% در مناسبت های مختلف مانند جشنواره تابستانی کیش مانند دیگر تفریحات کیش مثل سافاری کیش فقط در سایت کیش برگ پیدا می کند و با دنبال کردن روند سایت کیش برگ میتونید بارها و بارها از این تفریح مهیج با ارزانترین قیمت استفاده و بلیط آنرا تهیه فرمایید.

بانجی جامپینگ کیش قیمت

برای اطلاع بیشتر از مهیج ترین قیمت تفریحات کیش و خرید بلیط سافاری کیش کلیک کنید.

ساعت کار بانجی جامپینگ کیش :

پارک بانجی جامپینگ کیش همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴  آماده سرویس دهی به گردشگران عزیز میباشد. قیمت بلیط بانجی جامپینگ کیش در همه سانس های ساعت کار بانجی جامپینگ کیش  یکسان است و فرقی نمی کند. وقتی که تصمیم به انجام این بازی تفریحات کیش رو گرفتید از همون ابتدای لباس پوشیدن تا لحظه پریدن دیگه هیچ تردیدی رو به دل خودتون راه ندید. شاید تو هر لحظش پشیمونی به سراغتون بیادو بخواید برگردید ولی سعی کنید به این بازی به چشم یک راه بی بازگشت نگاه کنید. مهم اینجاست که بعد از پرش از بانجی جامپینگ هیچ وقت پشیمون نخواهید شد پس به ترسای لحظه ای اهمیت ندید.فقط کافیه به اولین قانون بانجی که نگاه نکردن به پایین ، قبل از پرشه توجه کنید.

برای اطلاع بیشتر از مهیج ترین قیمت تفریحات کیش و خرید بلیط سافاری کیش کلیک کنید.

نکات مهم در مورد بانجی جامپینگ کیش:

  • این آیتم هم برای بانوان و هم برای آقایان میباشد و قیمت بلیط بانجی جامپینگ کیش برای همه یکسان است و فرقی نمی کند.
  • سن افراد باید بالای ۱۴ سال باشد. و برای افراد زیره ۱۸ سال حضور والدین الزامیست.
  • حداقل وزن ۳۵ کیلو و حداکثر وزن ۹۰ کیلو میباشد.
  • در صورت داشتن سابقه هر گونه عمل جراحی یا مریضی با مسئولین بانجی جامپینگ هماهنگ کنید.
  • ۲۴ ساعت قبل این بازی هیچ گونه مواد مخدر و مشروبات الکلی نباید مصرف شود.

وسایل مورد نیاز در بانجی جامپینگ:

وسایل مورد نیاز در برای این آیتم شامل ، یک عدد طناب ویژه و مخصوص از جنس فنر با پوشش پلاستیکی که ظرفیت فشاره ناگهانی را دارند.قوزک بندو ساق بند که حتما باید پوشیده شوند.  طناب هم به قوزک بند هم به جلیقه وصل میشود. قیمت بلیط  پرداختی بانجی جامپینگ کیش شامل استفاده از همه تجهیزات لازم می باشد و هزینه ای اضافی از شما دریافت نخواهد شد.جلیقه هایی به نام هارنس فول بادی.

درباره ی تاریخچه بانجی جامپینگ:

تاریخچه بانجی جامپینگ بر میگرده به دهه ۱۹۵۰ میلادی که ورزشکارانی این تفریح رو ابداع کردند و انجامش میدادند.در همان زمان فردی به نام ( دیوید فردریک اتنبور ) در یک برنامه مستند که از تلویزیون بی بی سی پخش میشد این وزرش رو به مردم معرفی کرد. این مستند در جمهوری وانواتو ساخته و به این صورت بود که ورزشکاران با بستن طناب کشی که به قوزک پایشان وصل بود به پایین می پریدند. این تصاویر برای مردمی که پای تلویزیون نشسته بودند بسیار هیجان انگیز بود و مردم زیادی رو در اون زمان ترغیب کرد که به این ورزش روی بیارند. اگه بخوایم در مورد شکل گیری این ورزش به سبک مدرنش صحبت کنیم باید از آوریل سال ۱۹۷۹ میلادی یاد کنیم.

در اون سال ۴ نفر از اعضای کلوپی که کارشون انجام ورزشهای پر خطر بود به رهبری ( دیوید کیرک ) از روی پل معلق کلیفتون به پایین پریدند و این حرکت رو  برای دید عموم به نمایش گذاشتند.اما بعد از این اقدام برای مدتی دستگیر شدند ، ولی دیوید به خاطره علاقه سرشاری که به این ورزش داشت نتونست که اونو کنار بزاره برای همین به امریکا رفت و از روی پلهای ( گلدن گیت ) و ( رویال جورج ) این کار را انجام داد تا در دل مردم امریکا هم جا باز کنه و اونا رو به سمت خودشون بکشه.

ریشه لغت بانجی از گویش کلمه ی غرب انگلیس به معنای هر چیزه زخیم و چاق است و در کتاب (بررسی برخی از لهجه های غرب انگلیس) این واژه آمده است. جامپینگ هم به تنهایی معنی پرش را میدهد پس بانجی جامپینگ به معنی پرش با یک چیزه زخیم که منظور همون کابل هست میباشد.

بانجی جامپینگ کیش تخفیف :

در سال ۱۹۸۶ این پرش ها شکل تجاری به خود گرفتند و در ازای پرداخت قیمت بانجی جامپینگ مانند کیش به شما اجازه استفاده می دادند و فردی نیوزلندی به نام ( ای جی هکت ) اولین پرش سازمان یافته خودش رو انجام داد و از روی پل گرینهیت پرید. آقای هکت انقدر به پرش خود از ساختمان ها و سازه های بلند از جمله برج ایفل ادامه داد تا این ورزش رو به یک تفریح عمومی تبدیل کرد.در نهایت اولین مرکز تفریحی این آیتم را در پل معلق کاوارا جورج نیوزیلند ایجاد کرد.

آوازه ی این ورزش  در سال ۱۹۹۰ به آفریقا هم رسید. و  در سال ۱۹۹۷ میلادی ( کمپانی فیس آدرنالین ) بلند ترین بانجی جهان تا به امروز رو در روی پل بلو کرانز تاسیس کرد. حالا این ورزشی که انقدر قدمت و طرفدار داره در اختیار ما ایرانیا قرار گرفته. خیلی جالبه که تفریح آدمای ۷۰ سال پیش رو ما هم تجربه کنیم و ببینیم که چه حس و حالی داره که با وجوده این همه سال از عمرش تو سراسر دنیا انقدر طرفدار داره.

بانجی جامپینگ کیش با تخفیف در سایت کیش برگ قرارداده شده.هر وقت مسافر جزیره زیبای کیش شدید در ساعت کار بانجی جامپینگ کیش به مجموعه سر بزنید و یه روزه خاطره ساز رو برای خودتون با این آیتم مفرح تفریحات کیش رقم بزنید. برای رزرو بلیط با تخفیف قیمت بانجی جامپینگ کیش فقط کافیه به سایت کیش برگ برید و بلیطتون رو با تخفیف شگفت انگیز کیش برگی تهیه کنید.

­

⚜: برای دیدن قیمت تفریحات کیش در سال ۹۸ با فیلم تفریحات کیش و با سافاری کیش و همچنین کلی موزیک زیبا و با حال و عکس و کلیپ خنده دار ، کیش برگ را در کانال تلگرام و اینستاگرام  به آدرس ذیل دنبال کنید.

? http://t.me/KishBarg

?http://instagram.com/kish.barg

پرسش و پاسخ
بدون دیدگاه

اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشخصات فردی که بلیط به نام او (به عنوان سرگروه) و همراهانش صادر میشود

لطفا در وارد کردن شماره موبایل دقت بفرمایید زیرا که از این طریق رزروتان پیگیری می‌شود