در زمان ثبت نام شماره موبایل وارده توسط شما به عنوان کلمه عبور در نظر گرفته شده است

رزرو آنلاین بلیط شاتل کلوپ سیمرغ با تخفیف با قیمت ۲۰۰/۰۰۰ تومان

4.7/5 - (121 امتیاز)

رزرو آنلاین بلیط شاتل کلوپ سیمرغ با تخفیف با قیمت ۲۰۰/۰۰۰ تومان

4.7/5 - (121 امتیاز)
% 8 تخفیف
200,000 تومان
218,000 تومان
ویژگی ها

 

رزرو آنلاین بلیط شاتل کلوپ سیمرغ تنها با پرداخت 200/000 تومان 

 

توجه : امکان استفاده تک نفره وجود ندارد.

 

  • رختکن و دوش: دارد
  • خدمات عکاسی: دارد
  • کافی شاپ: دارد
  • مخاطب: بانوان و آقایان
  • مدت زمان شاتل سواری: 10 الی 15 دقیقه
  • ساعت پذیرش : 10:00 الی 15:00

 

 

توجه:

 

  • نوبت دهی توسط کلوپ و با توجه به زمان حضور شما داخل مجموعه و ارائه بلیط به پذیرش صورت میگیرد.
  • شاتل در کیش برای بانوان و آقایان بدون محدودیت انجام می شود.
  • احتمال خیس شدن وجود دارد، به بانوان لباس مخصوص داده می شود.

 

توضیحات ضروری:

  • با تکمیل عملیات خرید، برای شما بلیط شاتل کلوپ سیمرغ  صادر می شود، بلیط فوق که در قسمت خریدهای من قابل مشاهده است را به پذیرش  نشان دهید.

 

  • عرضه بلیط تفریحات کیش در مراکز و کانترهای گردشگری کیش بر اساس قیمت مصوب است.

 

  • کلیه بلیط های تفریحات آبی و غیر آبی عرضه شده در سایت کیش برگ، بدلیل حذف انواع و اقسام واسطه ها، کمیسیون ها و انعام ها، مستقیم و بدون واسطه است.

 

  • بلیط تفریحات کیش خریداری شده از سایت کیش برگ، از لحاظ کیفیت ارائه خدمات، نسبت به کسانی که بلیط را با قیمت بالاتری گرفته اند، تفاوتی نداشته و تمام تعهدات به درستی و کامل انجام می شوند.
شرایط استفاده
یک لحظه پس از خرید قابل استفاده است
امکان استفاده از لحظه خرید
به تعداد دلخواه برای خود و دوستانتان خرید کنید
بدون محدودیت در تعداد خرید
هر کیش برگ مختص یک نفر و یک بار مراجعه می باشد
هر کیش برگ مختص یک نفر
  • همراه داشتن حوله الزامی است.
  • در کلوپ، مبلغ دیگری از شما اخذ نخواهد شد.
  • بلیط خریداری شده، شامل خدمات عکاسی و کافی شاپ نمی شود.
  • در صورت کنسلی بدلیل نامناسب بودن شرایط جوی ( فقط در روز رزرو ) کل مبلغ مسترد می شود و مسئولیت کنسلی به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی در روزهای (بعد از رزرو) به عهده مشتری میباشد.
  • اطلاع رسانی های مفید جزیره کیش و شرایط جوی در کانال کیش برگ اعلام می شود.

http://t.me/KishBarg

http://instagram.com/kish.barg

تخفیف سبز: برای این تخفیف ارائه پرینت الزامی نیست، حتما کد تخفیف را همراه داشته باشید

زمان استفاده : 1403/01/01 تا 1403/01/31
روزهای سرویس‌دهی : همه روزه (با توجه به شرایط جوی)
ساعت سرویس دهی : 10 تا 17
تلفن هماهنگی : 09028088811
آدرس : جزیره کیش - کلوپ پردیس
توضیحات تکمیلی

شاتل کیش

 

شاتل کیش اسمی که از بدو ورود به جزیره به گوشتون میخوره و تفریحی وسوسه کننده برای تمام گردشگران کیش می باشد.
کیش یکی از بزرگترین مناطق تفریحی گردشگری است و همینطور از تفریحات آبی زیادی برخوردار است در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از این تفریحات آبی توضیح دهیم اگه بخواید بدونید که کدوم تفریح آبی کیش هستش که همه مسافرای جزیره بدن استثنا انجامش میدن چیزی نیست جز شاتل کیش .
تفریحی مناسب هم برای بانوان و هم برای آقایان.
این تفریح بسیار هیجان انگیز است و از استقبال کننده گان زیادی برخوردار است.
شما هم اگه میخواید سفرتون رو پر هیجانتر و خاطره انگیز تر بکنید حتما از آیتم لذت بخش تفریحات آبی استفاده کنید. اینم باید بدونیم که هیجان در سفر زمانی ارزشمند خواهد بود که تمام مسائل ایمنی در اون رعایت بشه و تو تفریحاتمون هیچ خطر و ریسکی وجود نداشته باشه. شاتل جزء همین تفریحات ایمن و مطمئن هستش که همه موارد امنیتی در اون در نظر گرفته شده. تفریحات کیش از نظره مدرن بودن تجهیزات حرف اول رو تو کشور میزنه.
پس خیلی حیفه که به جزیره زیبای کیش سفر کنیم و از تفریحات آبی کیش استفاده نکنیم و این هیجان بی حد رو از دست بدیم. افراد خیلی کمی هستند که از این  هیجان شاتل کیش چشم پوشی می کنند و این همش بخاطر این است که از هیجان این تفریح زیبا و دل چسب خبر ندارند.
جزیره کیش به خاطر آب و هوای مطلوبی که در بیشتر ماه های سال داره مرکز تفریح تفریحات آبی شده و روز به روز به تعداد تفریحات آبی جزیره اضافه میشود. شما هر موقع از سال که به کیش سفر کردید میتونید از تفریحات آبی کیش از جمله شاتل کیش و بانانا کیش استفاده کنید. حتی تفریحات آبی در محرم و ماه رمضان هم برگزار میشه. فقط در زمستان روزهایی که دریا طوفانی هستش به خاطره امنیت کردشگران عزیز برای چند ساعت تفریحات آبی تعطیل میشوند ما قصد بر این داریم تا در این مقاله شما با شاتل کیش آشنا باشید پس  تا پایان این مقاله با ما همراه باشید

 

شاتل کیش چیست؟

 

شاتل کیش به تیوپ های رنگی رنگی بادی بزرگی میگن که چند دسته پلاستیکی کف شاتل نصب شده برای اینکه افراد هنگام نشستن روی تیوپ خودشون رو با اون دسته ها نگه دارند تا در هنگام حرکت شاتل اتفاقی رخ ندهد  تا این تفریح بسیار هیجان انگیز رو با یک خاطرات خود و بیاد ماندنی انجام بدهند.
این تیوپ به وسیله قایق های پر سرعت توسط بند های بسیار بزرگ و مقاوم که به قایق وصل است بر روی موج های خروشان دریای زیبای کیش همزمان با شروع به حرکت می کنند.
در تمام طول مسیر سرعت قایق ها کم وزیاد میشه تا هیجان رو در شما بیشتر کنه یه جاهایی هم برای اینکه عکاس همراهتون بتونه عکسای خوبی ازتون بگیره  قایق در وسطای دریا ایست کامل میکنه . اونجاست که با دوستان و همراهانتان در شاتل قراره کلی ژستای جور واجور بگیرید تا عکس شاتل کیش جزء خاطره ساز ترین و خنده دار ترین عکسای عمرتون بشه.
در این تفریح به طور همزمان فقط تعداد محدودی می توانند سوار شوند که معمولا این تعداد بین ۲ یا ۴ نفر می باشد تا نکات ایمنی کاملا رعایت شود و در هنگام انجام بازی هیچ خطری ما را  تهدید نکند و بتوانید روز های بیاد ماندنی مان را با عکس گرفتن و لذت بردن در هنگام تفریح ثبت کنید و ضمن باید به این نکته توجه کرد که استفاده از این تفریح باحال به صورت ۱ نفره  به خاطره مسایل ایمنی امکان پذیر نیست.
شاتل سواری هم یه تفریح شاد و مفرح هستش هم یه ورزش که به صفت و قوی شدن عضلاتتون کمک میکنه.  چون در کل مسیر شما کلا قراره که با دستانتون خودتون رو نگه دارید که داخل آب نیفتید .
همه ما هر چقدر هم که دستامون ضعیف باشه این جور موقع ها از وحشت اینکه تو آب نیفتیم دستمون به پر قدرتیه یه آدم قوی قدرت پیدا می کنه ولی در کل ، شما هنگام سوار شدن جلیقه می پوشید تا اگر اتفاقی پیش اومد و شما داخل آب افتادید هیچ خطری شمارا تهدید نکند و شما دوباره سالم سوار شاتل یا قایق بشوید.
پس در شاتل کیش اصلا جای نگرانی نیست امکان این که شما به داخل آب بیفتید خیلی کمتر از اونی است که فکرشم می کنید، مگر اینکه خودتون به قایق ران بگید که شما رو به دریا پرت کنه. در این صورتم با جلیقه های نجاتی که تنتون هست روی آب میمونید و میاید سواره قایق میشید و ادامه مسیر تا ساحل رو با قایق سپری میکنید.

شاتل کیش کجاست؟

 

شاتل کیش را در همه ی کلوپ های آبی کیش می توان خریداری کنید و تفریح خود تون رو انجام بدید.
به این دلیل که کیش یکی از بزرگترین جزیره های تفریحی و گردشگری ایران است کلوپ های زیادی در آن وجود دارد که می توانید با خرید بلیط در هر کلوپ آبی تفریح هیجان انگیز شاتل سواری رو انجام بدید.
خیلی از افراد زیاد دوست ندارند وقت خود را در صف های طولانی سپری کنند در این روز ها هم که به دلیل بیماری کرونا نمی توان  زیاد در جاهای شلوغ ماند برای همین راه هایی وجود دارد که می شود از قبل بلیط خود را خریداری بفرمایید و زمان حضور در کلوپ را رزرو کنید. با رزرو بلیط از سایت کیش برگ دیگر هیچ جای نگرانی وجود نداره که آیا بلیط تمام شده یا نشده و شاید هم اگر موکول کنیم برای لحظه آخر به دلیل شلوغی کلوپ امکان دارد که این تفریح زیبا و پر هیجان را از دست بدهید.
ما میتوانیم از طریق سایت های بزرگ و قابل اعتماد از قبل بلیط خود را برای تمامی آیتم های افریحات کیش تهیه کنیم سایت های مثل سایت کیش برگ که یکی از بزرگ ترین و با اعتبار ترین سایت تفریحی گردشگری کیش هستش  و با خرید در این سایت می توانید از تخفیفات ویژه این سایت بهرمند باشید.
فکر کنم حالا فهمیده باشید که شاتل کیش کجاست و از چه طریق های می شود  بلیط آن را تهیه کرد و هیجان خودتون رو با این تفریح شروع کنید.
با این سوار شدن به قایق شاتل هم تفریح  کردید و هم ورزش.
تنها تفریحی است که می تونم بگم که  هیجان, تفریح و ورزش را با هم در خود دارد.
این نوع تفریح را بیشتر افراد جوانی انجام میدهند که هیجان را دوست دارند و به دنبال هیجانات بیشتری هستند.
در همه ی کلوپ های کیش رخت کن های اختصاصی  وجود دارد که می توانید لباس ها تون را در آنجا تعویض کنید و لباس های مخصوص شاتل را بپوشید و در صورت خیس شدن از دوش های آن استفاده بفرمایید.

 

شاتل کیش چیه؟

 

حتما همه ی شما میدانید که شاتل کیش چیه ولی حالا برای توضیح کامل تر و آشنایی بیشتر شما عزیزان ، اول به معرفی شاتل میپردازیم تا کامل تر درمورد این تفریح که در کیش بسیار بسیار پرطرفدار است توضیح دهیم.
تمام نکاتی باید در مورد این تفریح بدانید را در این مقاله برای شما مفصل توضیح میدهیم.
این ورزش یک تفریح هیجان انگیز و پرطرفدار است که همه ی گردشگران کیش دوست دارند حتی برای یک بار هم که شده لذت آن را در دریای خلیج فارس تجربه کنند.
این تفریح که یکی از تفریحات زیبای آبی هستش و به وسیله قایق و یک تیوپ رنگی رنگی با یه طناب بسیار مقاوم به هم وصل شده و با حرکت قایق این تیوپ شروع به حرکت روی آب می کند  و  از لحظه ای که سوار آن میشوید شروع به حرکت می کند و هیجان شما هم شروع می شود.
در همه ی کلوپ های تفریحی کیش رختکن های اختصاصی برای بانوان و آقایان وجود داره و در کلوپ ها به شما لباس ها مخصوص میدن تا بپوشید با این کار از خیس شدن لباس های شما جلو گیری شده باشد .
لباس شاتل کیش بانوان لباسهایی از جنس بارونیه که شامل شلوار گشاد و یه بالاپوش جلو بسته آستین بلند کلاهدار میشه.
معمولا هم رنگ های شادی مثل زرد و آبی داره.
بانوان روی این لباس یه جلیقه نجات به تن میکنید و یک کلاه که برای ایمنی سر و گردن باید حتما پوشیده بشه.
لباس شاتل سواری کیش آقایان هم شامل یک شلوارک به همراه جلیقه نجات و همان کلاه ایمنی که همه باید ازش استفاده کنند.
بعد از پوشیدن لباس در رختکن کلوپ لباس های خودتون رو به همراه همه وسایلتون داخل کمد بزارید.
درشو قفل کنید و کلید رو دوره دستتون بندازید. حالا وقتشه بروید بنشینید توی جایگاهتون یعنی تیوپ هیجان انگیز.
بعد از نشستن شما قایقران و عکاس داخل قایق مینشینند و شروع به حرکت میکنند. شما در ابتدا به آرامی از ساحل دور میشوید.
بعد از رسیدن به جای مناسب وقتشه که گازشو بگیرید و با تیوپ بادی دریای آبی رو شکاف بدید و با سرعت هرچه تمام تر به دنبال قایق حرکت کنید.
اگه عاشق سرعت و هیجان هستید قطعا لحظات شاتل سواری زمانیه که شما عاشقش میشید و تا آخر عمر فراموش نمیکنید.
لحظاتی سراسر هیجان و شادی رو پشت سر میزارید و اینو میتونید از عکس و فیلمتون که بعد از پیاده شدن از شاتل کیش روی ال سی دی کلوپ میبینید متوجه میشوید.
هنگام استفاده از این تفریح زمان هایی وجود دارد که تماما روی هوایید و فقط دستاتون به شاتل وصله ، واقعا لحظاته پر آدرنالینی خواهید داشت.
به خاطره همین تکون ها و بالا پایین رفتن هاست که بیماران قلبی و خانم های باردار نباید از این تفریح استفاده کنند.
بعد از ۱۵ دقیقه جیغ و فریاد و ذوق زدگی که روی تیوپ نشستید به سمته ساحل حرکت میکنید. احتمالا لباس ها و سرو صورتتون از قطرات آبی که هنگام بازی روتون ریخته شده کلی خیس شده.
بعد از پیاده شدن مجددا وارد کلوپ می شوید و به داخل رختکن های مخصوص میروید اونجا تعداد زیادی دوش آب وجود داره که میتونید ازش استفاده کنید. پس ترجیحا برای رفتن به کلوپ با خودتون حوله و دمپایی ببرید تا در هنگام نیاز و اگر خواستید دوش آب شیرین بگیرید از حوله برای خشک کردن خودتون استفاده کنید.
این بازی مفرح در کیش با دیدن عکسای خنده دار و شادتون به پایان میرسه و خاطرش یک عمر باهاتون خواهد بود.
حتما با دوستان و خانوادتون شاتل کیش رو تجربه کنید و لذت ببرید.

 

قیمت شاتل کیش

 

شاتل کیش یه تفریح بسیار زیبا است که در کیش به خوبی در حال سرویس دهی به مسافران عزیز است در کیش تعداد زیادی در کیش وجود دارد و در همه ی کلوپ ها وجود دارد  که می تونید به قیمت های مختلف خریداری کنید.
شما عزیزان میتوانید بلیط شاتل را با قیمت مناسب از سایت کیش برگ تهیه کنید.
در این سایت همه تفریحات را با تخفیف ویژه و مناسبتر از جاهای دیگر میتوانید تهیه کنید. تفریحات آبی در کلوپ ها با قیمت مصوب به فروش میرسد پس بهتر است از سایت کیش برگ قبل از سفر تفریح مورد نظر خود را رزرو کنید.
در فروردین سال ۱۴۰۰ قیمت مصوب شاتل ۱۰۰٫۰۰۰ تومان اعلام شد.
این نکته را در نظر بگیرید که معمولا تفریحات آبی در سال دو بار تغییر قیمت دارند.
که در سایت بزرگ کیش برگ شما میتوانید شاتل را با ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف خریداری بفرمایید..
بعد از رزرو بلیط از سایت شما میتوانید هر روزی که دوست داشته باشید به کلوپ مراجعه کنید.
قیمت این تفریح نسبت به هیجانی که درون ما ایجاد میکند یک هزینه بسیار کمی است که ما با همین هزینه بسیار کم می توانیم یکی از پر هیجان ترین ورزش های تفرحی کیش رو انجام بدیم پس شاتل کیش رو به هیچ وجه از دست ندید این تفریح می تواند یکی از بیاد ماندی ترین تفریحاتی باشد که در زمان مسافرت در کیش تجربه کرده باشید.

قیمت شاتل کیش در کلوپ ها متفاوت است و قیمت ها بستگی به کلوپ که انتخاب می کنید و تعداد ستاره های کلوپ هر چی تعداد ستاره ها بیشتر باشد قیمت بلیط هم افزایش می یابد و در هنگام سرویس دهی  از سرویس بیشتر  و با کیفیتی هنگام شاتل سواری به شما ارائه داده میشه.

شاتل سواری در کیش یه تفریح بسیار خوب برای مسافران و گردشگران است  او میتوانند با هزینه خیلی کم این تفریح زیبا را انجام بدهند تفریح شاتل کیش یه تفریح بسیار ساده ولی با کیفیت و با هیجان است که روزانه تعداد بیشماری از مسافران و گردشگران این تفریح استقبال می کنند اگه به جزیره زیبای کیس سفر کردین حتما از این تفریح زیبا و پر هیجان استفاده کنید و لذت ببرید.

 

تخفیف شاتل کیش

 

شاتل کیش یه تفریح بسیار هیجان انگیزی است که در آب های زیبای کیش اجرا میشود کیش دارای تفریحات آبی زیادی است که با سرویس دهی مناسب و با کیفیت بالا به مسافران و گردشگران سرویس دهی می کنند.
می توان شاتل را به عنوان یکی از بهترین تفریحات دریایی کیش نام برد.
بعضی وقت ها به دلیل برگزاری جشنواره ها کلوپ ها این امکان را فراهم می آورند که به افرادی که می خواهند بلیط تهیه کنند تخفیف بدهند.
ولی اگر بخواهید تمام طول سال از تخفیف تفریحات آبی کیش استفاده کنید جایی وجود دارد که شما مسافران همیشه می توانید این تفریحات را با تخفیف خریداری بفرمایید.
بله سایت بزرگ کیش برگ به شما مسافران و گردشگران این امکان رو داده تا هنگام خرید از این سایت تخفیف چشم گیری در همه آیتم های تفریحی کیش داشته باشید.
بعد از اینکه از سایت کیش برگ بلیط تفریحات آبی خود را تهیه کردید با خیال راحت به کلوپ مراجعه و از تفریحات خود استفاده نمایید.
اگر به هر دلیلی بلیط شما از طرف کلوپ کنسل شد (که این اتفاق ممکنه در فصل زمستان و زمانی که دریا طوفانی است رخ دهد) در آن صورت تمام مبلغ بلیط شاتل کیش به شما عودت داده میشود.
توجه داشته باشید که این تخفیف بلیط و این شرایط عودت وجه در صورت طوفانی بودن هوا فقط در شامل خریداران بلیط از سایت کیش برگ میشود .
خرید بلیط در سایت کیش برگ بسیار ساده است که هر فرد با هر میزان سواد میتواند به راحتی از این سایت خرید کند.
به دلیل اینکه این سایت بسیار آسان طراحی شده است و خیلی بی دردسر میتوانید خرید بلیط خود در این سایت نهایی کنید.
این تفریح هیجان انگیز رو با خانواده خود انجام دهید و یک خاطره خیلی زیبا از سفر خود با این تفریح لذت بخش دریایی در کیش به یادگار بگزارید.
گردشگران و مسافرانی که به کیش برای تفریح سفر میکنند از بابت این که در کیش تفریحات زیادی وجود دارد بسیار خرسند می باشند و حتی با اینکه تعداد روزهای که در کیش اقامت دارند زیاد می باشد و همچنین روزی وجود نخواهد داشت که در ان برنامه تفریحی نداشته باشند اما زمان کافی ندارند تا از همه تفریحات استفاده کنند.
این امر باعث میشود که مسافران و گردشگران لذت بیشتری از تنوع تفریحات در کیش ببرند.
به غیر از شاتل کیش تعداد زیادی از تفریحات آبی در کیش وجود دارد که همه ی این تفریحات با هیجان های بسیار بالای برخوردار هستند.

 

شاتل کیش دریایی

 

شاتل کیش یه نوع تفریحی هیجان انگیز و پر طرفداری است که در آب های زیبای و خروشان جزیره زیبای کیش اجرا میشه از این نوع تفریح پر هیجان بیشتر جوان های پر انرژی استفاده می کنند ولی ناگفته نماند همه ی سنین می تونند از این تفریح استفاده و لذت ببرند.
دریایی زیبا و آبی جزیره کیش جایی بسیار مناسب برای انجام تفریحات آبی کیش است و در هنگامی که شاتل سواری می کنید می تونید از آب های زیبای دریای کیش هم لذت ببرید وقتی هنگام حرکت تیوپ شما روی موج ها با سرعت بالا عبور می کند و شما به طرف بالا پرت میشوید و آب دریا روی لباس های شما می پاشه با هیجان زیاد جیغ و فریاد میزنید  این را نشان میدهد که ما از این تفریح بسیار لذت میبریم.
آنقدری لذت این تفریح زیاد است که بعد از اتمام زمان آن شما دوست دارید چند بار دیگر تکرار شود و لذت بیشتری راتجربه کنید.
ولی دیگر وقت شما به اتمام رسیده و اگر بخواهید دوباره استفاده کنید باید زمان حدودا نیم ساعته بین دو شاتلتان فاصله باشد که دچار حالت تهوع نشوید.
مطمئن باشید که هنگام به اتمام رسیدن زمان شاتل کیش ناراحت میشوید از اینکه چرا این تفریح به پایان رسیده است.
ولی خاطره اون روز رو هیچ وقت نمی توان فراموش کرد.
همان زمان ۱۰ دقیقه دریای که به روی تیوپ در دریای خلیج فارس شناور می شوید بسیار زیبا و جذاب است.
ساحل های کنار دریای کیش وجود دارد که همه پوشیده از مرجان های زیباست که هر گردشگر و مسافری جذب این سواحل می شود.
به دلیل اینکه کلوپ ها در کنار سواحل هستند وقتی کنار سواحل باشید می توانید به راحتی تمامی تفریحات آبی رو تماشا و صدای خنده ها و فریاد شاتل سواران رو بشنوید و میبیند که چه هیجانی در درون آن ها وجود دارد.
تیوپ سواری یه تفریح بسیار زیبا است وزمانی که با آبهای زلال و آبی رنگ دریای کیش ترکیب میشود یک تفریح شگفت انگیزی به وجود می آورد.
همه ی مسافران و گردشگران کیش با دیدن این صحنه های هیجان انگیز قطعا تمایل به استفاده از این تفریح بی نظیر را دارند. و خب طبیعتا همه دوست دارند لذت این تفریح رو بچشند و کلی عکسو فیلمای قشنگ از خودشون ثبت کنند.
شاید خیلی از افراد به این فکر کنند که ممکن است که این تفریح خطرناک باشد و آسیب ببینند. ولی اینطور نیست شاتل کیش یکی از امن ترین تفریحات آبی به حساب میاد و در طول عمر فعالیتش هیچگونه خطری برای هیچ یک از گردشگران نداشته است چرا که تمامی نکات ایمنی به تمام جزییات در تمامی تفریحات آبی کیش رعایت میشود و زیر نظر اتحادیه کلوپ داران و با مجوز رسمی فعالیت دارند برای همین هیچ جای نگرانی وجود ندارد و با خیال راحت میتوانید از همه تفریحات کیش از جمله تفریحات آبی کیش استفاده کنید. پس درنگ نکنید حتما قبل از سفر به کیش رزرو تفریحات آبی خودتون رو از سایت کیش برگ انجام بدید و با خیال راحت به کیش زیبا سفر کنید.
پیشنهاد میکنم اگه به کیش سفر کردین حتما از تفریح شاتل کیش استفاده کنید.

برای تماس خرید بلیط شاتل به صورت تلفنی و اطلاع از دیگر خدمات این مجموعه میتوانید به صورت ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۰۲۸۰۸۸۸۱۱ پشتیبانی فوری و در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ با شماره تماس های ۵-۰۷۶۴۴۴۸۲۰۹۲ دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید.

برای دیدن قیمت تفریحات کیش در سال ۹۹ با فیلم تفریحات آبی کیش و با عکس تفریحات آبی کیش و همچنین کلی موزیک زیبا و با حال و عکس و کلیپ خنده دار ، کیش برگ را در کانال تلگرام و اینستاگرام  به آدرس ذیل دنبال کنید.

http://t.me/KishBarg

http://instagram.com/kish.barg

 

شما نیز میتوانید مانند دیگر مسافران تصاویر خود را در اینستاگرام کیش برگ با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

پرسش و پاسخ
5 دیدگاه
کوروش۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - 15:04
سلام،ب ازای هر نفر این مبلغ باید پرداخت بشه،؟؟؟،
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - 17:40
سلام بله هر بلیط برای یک نفر میباشد
محسن خاک رند۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - 16:10
هیجان بسیار بالایی داشت.
یک بار تجربه کردنش ارزشمنده
علی۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - 23:49
شاتل خیلی هیجانش بالاست دوست دارم ۱۰۰ باره دیگه سوار بشم
جواد محمدی۱۳۹۸/۴/۳۱ - 19:40
عالی بود
بهترین تفریح ابی بود که رفتم . حرفه ای بودن و به مشتری ها احترام زیادی میذاشتن.
مدیرشون هم آدم خیلی خوبی بود.
آب برای دوش یه کمی یه دفعه سرد شد که دمشون گرم سریع حل کردن.
از بجه های کیش برگ هم ممنون.

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاتل کلوپ ساحل سیمرغ

شاتل کلوپ ساحل سیمرغ

218,000تومان - 200,000تومان

مشخصات فردی که بلیط به نام او (به عنوان سرگروه) و همراهانش صادر میشود

لطفا در وارد کردن شماره موبایل دقت بفرمایید زیرا که از این طریق رزروتان پیگیری می‌شود