در زمان ثبت نام شماره موبایل وارده توسط شما به عنوان کلمه عبور در نظر گرفته شده است

خرید اینترنتی رزرو آنلاین بلیط ارزان ۲ ساعت گشت دریایی کشتی تفریحی ۵ ستاره اوستا کیش به همراه موسیقی زنده + پکیج پذیرایی شام رایگان به قیمت ۷۷۵٫۰۰۰ تومان

4.2/5 - (216 امتیاز)

خرید اینترنتی رزرو آنلاین بلیط ارزان ۲ ساعت گشت دریایی کشتی تفریحی ۵ ستاره اوستا کیش به همراه موسیقی زنده + پکیج پذیرایی شام رایگان به قیمت ۷۷۵٫۰۰۰ تومان

4.2/5 - (216 امتیاز)
% 0 تخفیف
تومان
تومان

 

خرید اینترنتی رزرو آنلاین بلیط ارزان ۲ ساعت گشت دریایی کشتی تفریحی ۵ ستاره اوستا کیش ب به همراه موسیقی زنده با پکیج پذیرایی شام به قیمت 775٫000 تومان 

 

 

  • مدت زمان: 2 ساعت
  • موسیقی : دارد (به غیر از ایام وفات و سوگواری)
  • پذیرایی: دارد
  • تهیه بلیط : تمامی افراد بالای 3 سال
  • زمان حضور : یک ساعت قبل از حرکت کشتی
  • مکان : بندرگاه مسافربری کیش

 

 ساعت شروع سانس های 2 ساعته:

برای مشاهده سانس های موجود روی قسمت ( همین حالا خرید کنید ) کلیک کنید.

21 الی 23

23.30 الی 01.30

 

 

با توجه به فصل های مختلف سال ساعت شروع سانس ها با تغییر روبرو میشود.

برای استعلام ظرفیت سانس مورد نظر با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

توضیحات ضروری:

 

 

  •  1 -همراه داشتن بليط هنگام مراجعه به بندرگاه الزامي مي باشد و هر بليط رزرو يک صندلي در سالن سرپوشيده کشتي مي باشدو تردد واستفاده از عرشه براي کليه مسافرين ورودي داراي بليط بصورت نشسته و ايستاده رايگان مي باشيد. 2- حتما 45 دقيقه قبل ازحرکت کشتي در بندرگاه حضورداشته باشيد. 3 - تهيه بليط براي کودکان بالاي 3 سال الزامي ميباشد. 4- در صورت بدي اب وهوا سفر توسط برج کنترل دريايي يا نقص فني يا به هر دليل ديگر که از طرف مجموعه ي کشتيراني لغو شودمبلغ رزرو توسط آژانس فروشنده به مسافر عودت داده خواهد شد. 5 - غذاي ارائه شده بصورت کامل بهداشتي سرو میشود. 6- اين پکيج شامل قوانين چارتري مي باشد.
  • عرضه بلیط تفریحات کیش در مراکز و کانترهای گردشگری کیش بر اساس قیمت مصوب است.

 

  • کلیه بلیط های تفریحات آبی و غیر آبی عرضه شده در سایت کیش برگ، بدلیل حذف انواع و اقسام واسطه ها، کمیسیون ها و انعام ها، مستقیم و بدون واسطه است.

 

  • بلیط تفریحات کیش خریداری شده از سایت کیش برگ، از لحاظ کیفیت ارائه خدمات، نسبت به کسانی که بلیط را با قیمت بالاتری گرفته اند، تفاوتی نداشته و تمام تعهدات به درستی و کامل انجام می شوند.

 

شرایط استفاده
پس از خرید قابل استفاده است
امکان استفاده از لحظه خرید
به تعداد دلخواه برای خود و دوستانتان خرید کنید
بدون محدودیت در تعداد خرید
هر کیش برگ مختص یک نفر و یک بار مراجعه می باشد
هر کیش برگ مختص یک نفر
  • سایت کیش برگ در مورد امور مربوط به عکاسی هر مجموعه تفریحی هیچ مسئولیتی ندارد.
  • بلیط ها غیر قابل کنسلی و استرداد می باشند, در انتخاب سانس و روز دقت فرمایید.
  • رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه به توصیه های لیدرهای مستقر در مجموعه الزامی بوده .

 

http://instagram.com/kish.barg

تخفیف سبز: برای این تخفیف ارائه پرینت الزامی نیست، حتما کد تخفیف را همراه داشته باشید

زمان استفاده : 1401/12/1 تا 1402/02/31
روزهای سرویس‌دهی : همه روزه بجز ایام شهادت و سوگواری
ساعت سرویس دهی : در 3 سانس
تلفن هماهنگی : 09028088811
آدرس : بندرگاه جزیره زیبای کیش
توضیحات تکمیلی

کشتی اوستا کیش

 

کشتی اوستا کیش نامی آشنا برای همه ی گردشگران کیش می باشد. جزیزه کیش  یکی از زیباترین جزیره های کشورمان ایران است که سالانه تعداد زیادی از مسافران و گردشگران به کیش سفر می کنند تا از تفریحات و جاهای تفریحی کیش استفاده کنند و از این جزیره زیبا لذت ببرند.

در جزیره کیش تفریحات آبی و غیر آبی زیادی وجود دارد که مسافران و گردشگران برای انجام این تفریحات در کیش بسیار لذت می برند و یک خاطره خوبی از سفر به کیش برای خودشان  به جا می گزارند.

در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از خاص ترین تفریحات جزیره برای شما صحبت کنیم. بله این تفریح خاص کشتی های  تفریحی کیش می باشند.

این تفریح  بسیار هیجان انگیز است و می توانید با انتخاب این تفریح برای چند ساعت دل خودتون را شاد کنید چون هم خواننده های خوبی برای اجرا در این کشتی ها حضور دارند و هم می تونید از اجرای کمدین ها لذت ببرید و همچنین با پذیرایی ناهار یا شام در کشتی خاطره خوشی برای خود بسازید.

کشتی اوستا کیش معروف ترین کشتی کیش است و این کشتی تنها کشتی تفریحی است که گواهی رضایتمندی از مشتری را داراست و برای یک کشتی تفریحی داشتن یک چنین گواهینامه ای بسیار امتیاز مثبت و خاص محسوب میشود.

همچنین این کشتی به عنوان اولین کشتی تفریحی و اولین رستوران دریایی کیش ثبت شده است. اوستا تنها کشتی تفریحی کیش میباشد که هم در سالن و هم روی عرشه استیج و اجرای موزیک دارد.

گفتنی است که اوستا ساخت ایران است و توسط مهندسان و متخصصان ایرانی اجرا و طراحی شده و چندین بار بعد از ساخت، بازسازی و به روز شده است.
این کشتی ۲۲۰ نفر گنجایش دارد و  شامل سه طبقه میباشد که دو سالن آن سرپوشیده و یک عرشه دارد.
متراژ آن ۲۴۰ متر مربع جزء بزرگترین کشتی های تفریحی می باشد.
این کشتی هم همانند دیگر کشتی های تفریحی کیش همه روزه به جز ایام سوگواری فعالیت دارند ، و هیچ روز تعطیلی برای سرویس دهی این کشتی ها وجود ندارد. (ناگفته نماند که در ایام کرونا متاسفانه این شرایط تغییر کرده و کشتی ها سرویس دهی خود را تغییر دادند و با توجه به رعایت پرتکل های بهداشتی تعطیلی های زیادی در این دوران داشتند.) ولی در حال حاضر همه کشتی ها مخصوصا کشتی اوستا کیش در حال سرویس دهی به گردشگران کیش می باشند. کشتی اوستا تنها برنامه در کیش می باشد که ، مجهز به صدای استاندارد دالبی است و همچنین دارای بزرگترین و وسیع ترین عرشه کشتی. همچنین تنها کشتی تفریحی کیش که هم در سالن و هم روی عرشه استیج و اجرای موزیک دارد.

 

کشتی اوستای کیش

 

کشتی اوستا کیش کیش همه روزه در۳ سانس دو ساعته همراه با موزیک زنده ایرانی و عربی ، جنگ شاد ، مسابقه و پذیرایی شام انجام میشود.
در بعضی از روزهای سال که جزیره شلوغ باشد و تعداد مسافران و گردشگران بالا باشد در آن روز ها به جای ۳ سانس ، ۵ سانس برگزار میشود تا مسافران بتوانند از کشتی تفریحی اوستا در آب های جزیره کیش استفاده کنند و از شادی این کشتی لذت رو ببرند.
سانس اول کشتی ساعت ۱۸  تا ۲۰ عصر میباشد که در فصل پاییزو زمستان برای تماشای غروب دریا، بهترین زمان و بهترین مکان، حضور در این سانسه کشتی اوستا میباشد.
سانس دوم ساعت ۲۱ تا ۲۳ شب می باشد که برای افرادی مناسب است که بعد از برنامه کشتی بخواهند از برنامه های جنگ جزیره استفاده کنند و با یه برنامه ریزی درست و رزرو بلیط از قبل تعیین شده میتوانند به بهترین شکل از هر دو تفریح خود استفاده کنند و بیشترین بهره را از وقت خود ببرند.
سانس آخر کشتی اوستا کیش ساعت ۱۱ تا ۲۳ هستش که به شدت بین مسافران کیش این سانس پر طرفدار میباشد.
علت آن حتما به خاطره این موضوع هستش که اکثر مردم دوست دارند که از تمام روزشون استفاده کامل رو ببرند و تایم آخر شب که همه تفریحاتشون تموم میشه به گشت دریایی با کشتی بپردازند.
در برخی زمان هایی که در جزیره کیش جمعیت زیادی از مسافران حضور دارند ۲ سانس به سانس های کشتی اضافه میشود، که یکی از آنها ساعت  ۱۳ تا ۱۵  یعنی برای وعده ناهار و یکی از آنها در ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تایم عصر میباشد.
سانس ظهر هم بین گردشگران کیش به دلیل وعده ناهار بسیار پر طرفدار است و همچنین می توانند عکس و فیلم های بسیار زیبایی از خود در این سانس کشتی از دریای زیبای کیش ثبت کنند.
البته این سانس ها همیشگی نیستند و فقط در شرایط خاص برگزار میشوند.
لازم به ذکر است که تمام سانس های کشتی با پذیرایی (چلو جوجه) با دورچین ، ماست و نوشابه به همراه موسیقی زنده میباشد.
البته در شرایط غذاها به صورت پک آماده هنگام خروج مهمانان از کشتی اوستا کیش داده میشود چرا که نباید مهمانان ماسک خود را در داخل کشتی اوستا بردارند و غذا میل کنند.

 

قیمت کشتی تفریحی کیش

 

کشتی اوستا کیش مانند دیگر کشتی های کیش نیاز به تهیه بلیط دارد.
قیمت هر یک با توجه به سایز کشتی، امکانات کشتی، موزیک زنده کشتی ، پذیرایی کشتی متفاوت است.
مثلا کشتی های لوکس و بزرگ در کیش مثل همین کشتی قیمت بالاتری دارند نسبت به کشتی های کوچک و قدیمی.
این رو باید خدمتتون عرض کنم که همه کشتی های تفریحی کیش موسیقی زنده و پذیرایی را دارند و تفاوت قیمت فقط در کیفیت می باشد.
یعنی شما عزیزان وجهی که بابت بلیط کشتی پرداخت میکنید شامل ۲ ساعت گشت دریایی به اضافه پذیرایی و همچنین موسیقی زنده تا پایان تایم کشتی می باشد و قرار نیست وجه دیگری درون کشتی پرداخت کنید.
در این کشتی ها هنرمندان بسیار زیادی حضور دارند که به اجرای موسیقی زنده با توجه به همه سلایق ، استندآپ کمدی ، مسابقه های شاد و مصاحبه های خنده دار می پردازند.
قیمت این کشتی کیش در زمستان سال ۱۴۰۱ مبلغ مصوب ۴۰۰،۰۰۰ هزار تومان است که در سایت کیش برگ این قیمت با تخفیف خیلی خوب و چشم گیری بلیط به فروش میرسید.
در ضمن کودکان زیر ۳٫۵ سال با همراه داشتن شناسنامه نیازی به بلیط ندارند.
اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی خرید بلیط و یا زمان و مکان کشتی اوستا کیش داشته باشید با ما همراه باشید تا همه ی این اطلاعات را کسب بفرمایید.

 

سایت کشتی اوستا

 

کشتی اوستا کیش  یکی از بزرگ ترین کشتی های تفریحی کیش است که در حال حاضر در آب های جزیره زیبای کیش فعالیت میکنه اگر قصد سفر به کیش را دارید حداقل از یک هفته قبل باید برای رزرو بلیط این کشتی اقدام بفرمایید.
چرا که ظرفیت کشتی های جزیره به دلیل پر طرفدار بودن بسیار سریع تکمیل میشود و اگر بخواهید زمانی که به کیش آمدید بلیط را تهیه بفرمایید قطعا برای روزهایی که جزیره هستید بلیطی نخواهید یافت .
شما می تونید برای رزرو بلیط به سایت کیش برگ  مراجعه کنید و از این سایت راحت تر و با کمترین زمان بلیط تهیه کنید
پشتیبانان سایت کیش برگ ۲۴ساعت شبانه روز پاسخگو همه گردشگران می باشند و هر سوالی در زمینه تفریحات داشتید می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
در هنگام خرید از سایت کیش برگ شما داخل سایت هم میتوانید گزینه مورد نظر خود را سرچ و انتخاب کنید و هم میتوانید از بالای سایت گزینه کشتی ها را انتخاب کنید تا لیست همه کشتی ها را ببینید و کشتی مورد نظرتان را انتخاب کنید . وقتی وارد آیتم کشتی اوستا کیش شدید گزینه همین حالا خرید کنید را انتخاب میکنید.
حالا در این قسمت شما تاریخ رزرو ، سانس رزرو و تعداد افرادی که قرار است از کشتی استفاده کنند را وارد میکنید سپس به طور خودکار به صفحه مشخصات فرد وارد میشوید که باید فقط نام یکی از افراد گروه را وارد کنید و شماره تلفنی را وارد سایت کنید که واتساپ به روی آن نصب باشد چرا که پی دی اف بلیط شما در واتساپ برای شما ارسال خواهد شد. بعد از آن وارد درگاه بانک میشوید به همین راحتی خرید شما انجام میشود.

 

کشتی اوستا در کیش

 

کشتی اوستا کیش به این دلیل سرویس دهی خوب و نظمی که در سالن آن همیشه بر قرار است گردشگران و مسافران کیش رضایت صد در صدی از این کشتی دارند.
همچنین این کشتی یکی از زیبا ترین و بزرگترین کشتی های تفریحی کیش است که بیشترین گنجایش مسافر را در خود دارد و از میز و صندلی های خیلی شیک و راحت برای میزبانی از مهمانان تدارک دیده است. پس مطمئن باشید کشتی که انتخاب کرده اید از بهترین کشتی های کیش می باشد.
بعد از اینکه بلیط کشتی را خرید کردید برای استفاده از آن در روز مورد نظر ، شما می بایست نیم ساعت قبل از حرکت کشتی با حضور به موقع خودتون در بندرگاه جایگاه خودتون رو در کشتی مشخص کنید. یعنی طبق قوانین محل نشستن شما در کشتی با توجه به زمان حضور شما در بندرگاه مشخص می شود.
هر چه به موقع تر در بندر گاه  حضور داشته باشید  صندلی شما به استیج اجرا نزدیکتر خواد بود
بعد از اینکه همه مسافران عزیز سوار کشتی شدند و در عرشه ایستادند لیدر محترم کشتی همه عزیزان رو یک به یک به جایگاه خودشون راهنمایی میکنه ، هر خانواده به دوره یک میز در کشتی اوستا کیش مینشینند. بعد از مستقر شدن عزیزان و حرکت آرام کشتی به دوره جزیره مجری برنامه شروع به اجرای برنامه میکنه.

در ابتدا قراره که بدونید تا پایان سفر این موسیقی شاد همراه شما خواهد بود.
مطمئن باشید هر سلیقه ای داشته باشید و هر سبک موسیقی بپسندید آخر سفر راضی بیرون خواهید رفت.
تقریبا اواخر برنامه هم اختصاص داره به پذیرایی شام شما عزیزان با غذایی بسیار خوشمزه و دلچسب ، که شامل چلو جوجه  به همراه دور چین و ماست و نوشابه که مخصوص کشتی های تفریحی کیش می باشد.
بعد از پذیرایی شام نوبت به اجرای زیبای موسیقی روی عرشه کشتی می باشد.
یک گروه موزیک حرفه ای به همراه بهترین خوانندگان کیش قراره که برای شما روی عرشه موسیقی زنده اجرا کنند ، تا زیبایی شب شمارو تکمیل کنند.
همه عزیزان بعد از میل شام میتوانند روی عرشه کشتی بروند و به دلیل بزرگی عرشه به تعداد همه میهمانان میز و صندلی وجود داره تا همه در نهایته آرامش بنشینند و از موسیقی زیبا لذت ببرند.
البته در شرایط کرونا به دلیل اینکه پذیرایی در کشتی صورت نمیگیرد و زمان خروج مهمانان پک های پذیرایی به آنها تحویل داده میشود، برنامه موسیقی سالن و موسیقی عرشه پشت سر هم انجام میشود.
کشتی تفریحی اوستا  در روی عرشه هم سیستم خنک کننده هوا داره که عزیزانی که در فصل تابستان از عرشه استفاده میکنند احساس گرما و خستگی نکنند.

 

 

کشتی تفریحی کیش با تخفیف کیش برگ

 

 

سوار شدن به کشتی اوستا کیش خیلی لذت بخش میتونه باشه که به تماشای دریای بیکران روی عرشه بنشینید و همزمان از موسیقی زنده لذت ببرید ، حالا این فضا برای همه ی ایرانیان عزیز مهیاست تا با سفر به کیش بتوانند این خاطره زیبا رو برای خود و خانواده عزیز شان رقم بزنند و از نهایت لذت  در کیش ببرید و عکس خود و خانواده خودتون رو برای یادگاری در کشتی اوستا بگیرید  و هر وقت که به این عکس نگاه کنید و یاد آن روز هیجان انگیز و لذت بخش در کشتی برای شما تداعی می شود.
در این کشتی عکاس های حرفه ای وجود دارد که می تونید از آن ها بخواهید تا عکس از شما بگیرند و از جا های مختلف کشتی عکس بگیرید می تونید برید روی عرشه با خانواده عکس زیبا بگیرید.
همه این خدمات که در متن بالا خدمتتان عرض کردم روی همان بلیطیست که از سایت کیش برگ خریداری میکنید و از تمام امکانات کشتی برخوردار میشوید و قرار نیست داخل کشتی هزینه اضافی پرداخت کنید فقط در صورت استفاده از خدمات کافی شاپ و عکاسی هزینه جداگانه باید پرداخت کنید.
روی عرشه کشتی اوستا کیش یک کافی شاپ بسیار حرفه ای هم وجود داره که انواع اقسام نوشیدنی های سرد و گرم رو برای شما عزیزان آماده میکنه. در صورت تمایل میتونید از این کافی شاپ استفاده کنید و نوشیدنیتون رو روی عرشه یا داخل سالن میل کنید.
به محض خریدتون از سایت کیش برگ بلیط شما از طریق تلگرام یا واتس آپ براتون ارسال خواهد شد.
توجه داشته باشید که در صورت طوفانی بودن دریا سفر به دوره جزیره کنسل بشود کل هزینه بلیطتون به شما عودت داده می شود.
پس اصلا نگران رزرو کردن بلیط نباشید و با خیال راحت رزرو  خود را انجام دهید.

 

چه کسانی باید بلیط کشتی  اوستا  را بگیرند؟

 

کشتی اوستا مثل همه کشتی های تفریحی دیگر نیاز به رزرو اینترنتی بلیط دارد.
سوالی که مسافران و گردشگران موقع خرید بلیط از فروشندگان بلیط می پرسند این است که چه سنینی باید بلیط تهیه کنند.
برای سوارشدن در کشتی تفریحی اوستا دریا کیش تمامی افراد بالای ۳ سال می بایست بلیط تهیه نمایند و به ازای هر بلیط یک صندلی و یک وعده غذایی به مسافران محترم تخصیص داده میشود .
از این رو تاکید میشود در صورتیکه فرزندان شما زیر ۳ سال باشند و بخواهید برای آنها صندلی مجزا و وعده غذایی مجزایی در نظر گرفته شود برای ایشان نیز بلیط تهیه فرمایید.

این کشتی یک تفریح بسیار عالی همراه با شادی فراوان و لذت هستش که می تونید با رفتن به آن یک خاطره زیبا برای خود و خانواده تان بجا بزارید و با گرفتن عکس های خانوادگی و تکی این لحظه های زیبا را قاب کنید و به دیوار خونتون بزند و با نگاه کردن به این عکس لبخند روی لبتان بیاد و یاد اون روز لذت بخش بیفتید.

در ایام کرونا شرایط ویژه و خاصی برای تفریحات کیش به وجود آمد. از اسفند ماه سال ۹۸ که کرونا وارد ایران شد کشتی اوستا کیش فعالیت خود را تعطیل کرد و تا خرداد ماه سال ۹۹ این تعطیلی ادامه داشت. از خرداد ماه به دستور سازمان منطقه آزاد کیش همه کشتی های تفریحی کیش مانند دیگر تفریحات فعالیت خود را آغاز کردند.

 

پذیرای کشتی اوستا شامل چیست؟

 

کشتی اوستا کیش بزرگترین کشتی تفریحی جزیره کیش است که از طرفداران زیادی برخوردار است و با خرید هر بلیط کشتی برای سانس ظهر یا بعد الظهر و یا شب ، مهمانداران شناور از گردشگران با یک وعده غذایی گرم پذیرای می کنند و این وعده شامل چلو جوجه و دور چین با ماست و نوشابه است .
ولی  به دلیل بیماری کرونا و جلو گیری از شیوع آن در زمستان ۱۴۰۱و این وعده غذای در هنگام خروج از کشتی به مسافران داده می شود  با این کار تا حدودی می توان از بیماری کرونا جلو گیری شود  در ضمن در این کشتی تمام پروتکل های  بهداشتی رعایت می شود و تمام میز و صندلی و تجهیزات داخلی کشتی اوستا ضد عفونی می شود .
داخل سالن شناور یک کافی شاپ مجهز نیز مستقر است که با پرداخت هزینه آن میتوانید از امکانات آن مانند نوشیدنی های گرم و سرد استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای وعده غذایی و نوشابه هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نمیشود و این خدمت بر روی بلیط کشتی است.
خدمات عکاسی هم لحظه به لحظه انجام میشه ، هر جای کشتی اوستا کیش که مایل باشید توسط عکاسان حرفه ای  از شما عکاسی میشه و همون لحظه چاپ میشه و به دستتون میرسه. حتی در هنگام پذیرای  شما می تواند از عکاس کشتی بخواهید تا از شما عکس بگیرد.

 

محل سوار شدن کشتی اوستا کجاست؟

 

برای سوار شدن کشتی اوستا کیش تمامی کشتی های تفریحی (بجز کشتی آکواریوم) لازم است گردشگران محترم به آدرس بلوار ایران – جنب اداره آب و برق کیش – بندرگاه مسافربری کیش مراجعه نمایند .
فاصله تقریبی بندرگاه از مرکز شهر با تاکسی در حدود ۱۵ دقیقه می باشد و الزاما مسافر می بایستی یک ساعت قبل از حرکت کشتی در محل بندرگاه مسافربری کیش حضور پیدا کنند.
در صورت دیر رسیدن به کشتی متاسفانه کشتی حرکت کرده و بلیط جاماندگان کشتی ابطلال میگردد.
پس خیلی به زمان اهمیت دهید تا از کشتی تفریحی جا نمانید و این تفریح زیبا را از دست میدهید.
برای سوار شدن همانطور که گفتیم باید به موقع در مکانی که اعلام شده حضور داشته باشید تا هیچ مشکلی پیش نیاید.
این برنامه برای همه  کشتی های تفریحی جزیره کیش به همین شکل می باشد .
پس از نشان دادن بلیط خریداری شده خود در روی گوشی موبایل پذیرش می شوند. با توجه به ظرفیت محدود کشتی های تفریحی کیش، اکیدا توصیه می شود چند روز قبل به صورت اینترنتی اقدام به رزرو بلیط خود و همراهانتان از سایت کیش برگ نمایید و به طور آسان و کم دردسر بلیط خود را تهیه کنید تا بتوانید در سفر خود به کیش حتما از کشتی اوستا کیش استفاده کنید.

 

سانس سرویس دهی کشتی اوستا

 

کشتی اوستا کیش سانس های مختلفی دارد که مسافران می توانند برای سوار شدن در سانس های ذکر شده حضور داشته باشند ولی نقطه قابل توجه مسافران و گردشگران این است که فقط در روز های شلوغ جزیره این کشتی در ۵ سانس برگزار می شود و در روز های عادی فقط در سه سانس است که این سه سانس از سانس ساعت ۱۸:۳۰ یعنی سانس سوم شروع می شود.
سانس های سرویس دهی کشتی  در زمستان سال ۱۴۰۱ به شرح ذیل تعیین گردیده و مسافران کشتی می بایست نیم ساعت قبل از حرکت کشتی در محل بندرگاه مسافربری کیش حاظر باشند
سانس اول : ۱۳:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰
سانس دوم : ۱۶ لغایت ۱۸
سانس سوم: ۱۸:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰
سانس چهارم : ۲۱ لغایت۲۳
سانس پنجم : ۲۳:۳۰ لغایت ۱:۳۰ بامداد
البته این ساعات در فصل های مختلف سال متفاوت است.
شما می توانید در این سانس های بلیط خود را رزرو بفرمایید و چه بهتر است که از سایت خوب ما یعنی کیش برگ رزرو خود را انجام دهید و از تخفیفات این سایت بهرمند باشید. برای مشاهده سانس های موجود به قسمت (همین حالا خرید کنید) سایت مراجعه بفرمایید.
این نکته قابل توجه همه گردشگران و مسافران باشد که این سانس ها فقط شامل همه کشتی های تفریحی میباشد و شما عزیزان میتوانید در این سانس ها کشتی دلخواه خودتان  از جمله کشتی اوستا کیش را سوار شوید و لذت کافی از انتخابتان ببرید.

 

نحوه اختصاص صندلی و جایگاه درون کشتی اوستا

 

کشتی اوستا کیش یکی از بزرگترین کشتی تفریحی های کیش است که در حال حاضر روی آب های زیبای جزیره کیش برنامه اجرا می کنند برنامه های کمدی بسیار خنده دار و هیجان انگیز و موزیک های بسیار شنیدنی و همراه با پذیرایی تمام مسافرانی که بلیط تهیه کردند.
این کشتی دارای فضای بزرگ است که در این فضا از مهمان ها پذیرای می کنند و این که نحوه اختصاص صندلی و جایگاه نشستن در کشتی به چه صورت است.
با خواندن این متن اطلاعات کامل را بدست می آورید.
تعیین صندلی به زمان ورود مسافرین به مراجعه به بندر گاه و ارایه بلیط به گیت کشتی بستگی دارد و مسافرینی که زودتر مراجعه نمایند اولویت انتخاب مکان نشستن با آنهاست و هیچ روش اولویت بندی دیگری وجود ندارد .
گاها مشاهده شده که سودجویان با دادن وعده جایگاه بهتر اقدام به فروش گرانتر بلیط های این کشتی نموده اند.
پس اگه شما مسافران می خواهید که در ردیف های جلو تر در کشتی بشینید و به صحنه اجرا نزدیک باشید بهتر است که خیلی زود در بندرگاه حضور پیدا کنید.
تا نهایت لذت را در کشتی اوستا کیش که جزء بزرگترین کشتی های تفریحی کیش میباشد ببرید و یک خاطره خوب با خانواده خود به جا بزارید.

 

رعایت پروتکل بهداشتی در زمان شروع بیماری کرونا در کشتی اوستا

 

از زمان شروع ویروس کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی در کشتی اوستا به سختگیرانه ترین شکل در همه موارد از محل نشستن مهمانان گرفته تا پذیرایی در کشتی رعایت می شود و در این میان نیز تمامی پرسنل کشتی تفریحی اوستا  با کنترل مستمر سلامتی و تاییدیه مرکز بهداشت و شورای سلامت کیش و  رعایت تمامی مسائل بهداشتی به شما گردشگران کیش ارائه خدمت می نمایند.
همراه داشتن ماسک و دستکش برای همه میهمان ها ضروری بوده و همه ی کشتی های تفریحی دیگر با ظرفیت ۶۰نفر یعنی مسافران روی صندلی ها به صورت یک در میان می نشینند و کشتی ها به این شکل به کار خود ادامه میدهند تا پروتکل بهداشتی کاملا رعایت باشه و هیچ نوع خطری شما مسافران و گردشگران را تعدید  نکند و یک سفر خوش و بیاد ماندی با خانواده تان در این کشتی تجربه کنید. در پایان اینکه این کشتی جای بخصوصی برای تفریح با خانواده است که هم می تونید کلی بخندین و از موزیک های زیبا که در کشتی اوستا اجرا می شه لذت ببرید و همچنین یه شام رویایی را با خانواده روی عرشه کشتی میل بفرمایید.

برای تماس خرید بلیط به صورت تلفنی و اطلاع از دیگر خدمات این مجموعه میتوانید به صورت ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۰۲۸۰۸۸۸۱۱ پشتیبانی فوری و در روزهای کاری از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ با شماره تماس های ۵-۰۷۶۴۴۴۸۲۰۹۲ دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید.

برای دیدن قیمت تفریحات کیش در سال ۱۴۰۱  همچنین کلی موزیک زیبا و با حال و عکس و کلیپ خنده دار ، کیش برگ را در کانال  اینستاگرام  به آدرس ذیل دنبال کنید.

http://instagram.com/kish.barg

 

 

 

پرسش و پاسخ
12 دیدگاه
زهره جهاندار۱۴۰۱/۱۱/۸ - 03:32
بسیارکشتی زیبا و کارمندان خوبی داره به ما که خیلی خوش گذشت بهترین شب زندگیمون رقم خورد
مجتبی۱۴۰۱/۹/۲۷ - 15:34
کشتیای کیش خیلی خوبن.
مسعود شیخی مسعود شیخی۱۴۰۱/۱/۵ - 17:40
 سلام و تشکر از عوامل کیش برگ که با حوصله به سوالات ما جواب میدن 
علیرضا ابراهیمی۱۳۹۹/۳/۲۴ - 01:22
سلام و عرض ادب و خسته نباشی به مجموعه بزرگ کیش برگ ممنون از طرز برخورد و پیگیریتون شما عالی هستین کیش برگ عزیز،
در مورد کشتی اوستا فقط میتونم بگم همه چیز خوب بود جز عکاس، عکاس مسخره ای داره فقط پول میگیره عکس مزخرف تحویل میده با دو روز تاخیر اخرم عکس یه عکس چرته لطفا گول عکاس کشتی اوستا رو نخورید .
مرتضی معدنی۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - 09:41
برنامه کشتی شاد و خوب بود .اما کافی شاپ کشتی خیلی گران وخیلی بی کیفیت بود ما آب پرتقال سفارش دادیم که مزه و رنگ خیلی بدی داشت نتوانستیم بخوریم بعد هم که اعتراض کردیم خیلی بد برخورد کردن و پس نگرفتن .توصیه میکنم از کافی شاپ خرید نکنید.غذاش هم افتضاح بود.
سامان۱۳۹۸/۹/۱۵ - 18:16
هرچقدر از پرسنل کیش برگ و تخفیفاش راضیم اما از موزیک و استند اپ کمدی کشتی اوستا نه بی نمک ترین و مسخره ترین جوک های عمرم دیشب شنیدم انتظار بیشتری از یک کشتی گرونقیمت میره. خود کشتی و پرسنل واقعا عالیه
مهمان۱۳۹۸/۸/۱۳ - 01:57
غذا سرد ، صندلي ها تو هم ، واقعا چرا بخاطر پول بيشتر بايد همرو بچپونين تو هم؟ متاسفانه من بلیط کشتی اوستا رو از کانتر گردشگری هتل ... گرونتر هم گرفته بودم هنوز کیش برگ رو ندیده بودم
۱۳۹۸/۹/۱۹ - 14:33
سلام دوست عزیز - از اینکه تجربه استفاده از کشتی اوستا رو با دیگر عزیزان در سایت کیش برگ به اشتراک گذاشته اید تشکر میکنم. نقطه نظرات جنابعالی برای مدیریت کشتی اوستا ارسال شد با تشکر - پشتیبانی کیش برگ
امیر رمزی۱۳۹۸/۷/۲۳ - 15:07
تجربه خوبی بود، برنامه های کشتی کاملا وقت پر می کنه علاوه بر اینکه اگه هوا خوب باشه و روی عرشه عکسهای خوبی میشه گرفت.
برخورد پرسنل خیلی خوب و محترمانه به جز یک نفر 
کیفیت غذا خیلی پایین. بهتر بود دو کار انجام بدن اولا برای بچه ها غذای کوچکتری می دادن و دوم اینکه به جای دو نوع غذا یک نوع می داد ولی برنج ایرانی می داد
 کیفیت کافی هم شاپ نسبتا خوب

در کل از هزینه ای که کردم راضی هستم
۱۳۹۸/۷/۲۴ - 13:53
از ابراز نظرتان متشکریم. نظرات شما عینا برای مدیرت محترم کشتی ارسال شد. با تشکر روابط عمومی کیش برگ.
سلام۱۳۹۸/۷/۱۹ - 18:47
این کشتی سرویس قلیان دارد؟
سعید فرج پور۱۳۹۸/۳/۲۷ - 20:02
سلام و عرض ادب
بنده تبریک ویژه میگم به مدیریت سایت کیش برگ بخاطر پرسنل و مشاوران این مجموعه بزرگ که واقعا افرادی مودب با اخلاق و پیگیر هستن مخصوصا آقای ضیا که همجوره خوش اخلاق مودب و بسیار دقیق هستن و بسیار پیگیر ایکاش همه مثل ایشون در تمامی عرصه کاریشان پیگیر و مسئولیت پذیرباشن

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشخصات فردی که بلیط به نام او (به عنوان سرگروه) و همراهانش صادر میشود

لطفا در وارد کردن شماره موبایل دقت بفرمایید زیرا که از این طریق رزروتان پیگیری می‌شود