در زمان ثبت نام شماره موبایل وارده توسط شما به عنوان کلمه عبور در نظر گرفته شده است

تخفیف تور VIP گشت مناطق تاریخی و طبیعی کیش

4.5/5 - (100 امتیاز)

تخفیف تور VIP گشت مناطق تاریخی و طبیعی کیش

4.5/5 - (100 امتیاز)
% 16 تخفیف
50,000 تومان
60,000 تومان

تخفیف تور VIP گشت مناطق تاریخی و طبیعی کیش با تخفیف ویژه

 

 

سانس صبح : 9:00 الی 12:00

سانس عصر : 15:00 الی 18:00

 

 

زمان رزرو:

 

سانس صبح تا قبل از ساعت 20:00 شب قبل
سانس عصر تا قبل از ساعت 12:00 روز رزرو

 

تور گشت مناطق تاریخی و طبیعی کیش

 

ترانسفر از درب محل اقامت شما

 

توجه : ساعت ها حدودی می باشد.

 

مکان های دیدنی تور:

۱_ درخت کهن آرزوها (درخت سبز)

۲_  بندرگاه تاریخی این شهر

۳_عبور از جاده زیبای ساحلی کرانه

۴_خانه بومی های و موزه مردم شناسی کیش (در صورت تمایل برای بازدید از این مجموعه نفری ۲۰هزار تومان مبلغ ورودی به عهده ی مسافر میباشد)

۵_ساحل زیبای کلبه هور

۶_ غروب کشتی یونانی

7_ شهر زیر زمینی کاریز ( ورودی دارد)

 

 

همراه لیدر مجرب و عکاس حرفه ای

شرایط استفاده
پس از خرید قابل استفاده است
امکان استفاده از لحظه خرید
به تعداد دلخواه برای خود و دوستانتان خرید کنید
بدون محدودیت در تعداد خرید
هر کیش برگ مختص یک نفر و یک بار مراجعه می باشد
هر کیش برگ مختص یک نفر

تخفیف سبز: برای این تخفیف ارائه پرینت الزامی نیست، حتما کد تخفیف را همراه داشته باشید

زمان استفاده : 1403/01/1 تا 1403/01/31
روزهای سرویس‌دهی : همه روزه
ساعت سرویس دهی : در دو سانس صبح و بعد از ظهر
تلفن هماهنگی : 09028088811
آدرس : گشت دور جزیره کیش
توضیحات تکمیلی

تور دور جزیره

 

تور دور جزیره هم یکی از تفریحات پر طرفدار جزیره کیش هستش که اگه میخواید همه جاهای دیدنی کیش رفته باشید و با آثار باستانی و قدمتشون بیشتر آشنا بشید حتما با تور دور جزیره همراه باشید. شاید خودتون به هیچ عنوان وقت نکنید که تمام جاهای دیدنی کیش رو در طول یک روز مشاهده کنید و اینکه اگر شدنی هم باشه باید هزینه تاکسی زیادی پرداخت کنید ولی تور دور جزیره کیش با برنامه ریزی دقیق روی زمان ،  شمارو با جای جای جزیره کیش آشنا میکنه بدون اینکه مکانی از قلم بیفته. این گشت توسط ون انجام میشه.

قیمت تور دور جزیره کیش در سال ۹۹ مبلغ ۴۵٫۰۰۰  تومان می باشد اما کیش برگ این بلیط رو با تخفیف ویژه به قیمت ۲۵،۰۰۰ تومان دراختیار شما قرار داده.
تور دور جزیره در دو سانس صبح و عصر برگزار میشه که سرویس رایگان از محل اقامت شما چه در هتل و چه در منزل مسکونی حضور داشته باشید برای شما تهیه دیده شده.
ساعت شروع تور دور جزیره در سانس صبح ساعت ۹ صبح و در سانس بعد از ظهر ساعت ۱۵ می باشد که راننده معمولا از نیم ساعت قبل حرکت با شما تماس میگیرد و تمام هماهنگی های لازم با شما انجام می شود.

مکان های دیدنی که قراره تو این گشت ببینید عبارتند از : شهر تاریخی حریره ، شهر زیرزمینی کاریز ، درخت سبز کیش ، خانه بومیان جزیره و مراکز خرید میباشد که در نهایت به مشاهده زیبایی غروب در زیباترین نقطه ساحلی جزیره یعنی کشتی یونانی میپردازید.
در طول مسیر از نوار ساحلی جزیره عبور میکنید که یکی از زیبا ترین جاده های ایران به حساب میاد.
در زیر به معرفی چند تا از مکان های دیدنی که قراره با تور دور جزیره مشاهده کنید میپردازیم

شهر تاریخی حریره ازآیتم های تور دور جزیره

 

شهر تاریخی حریره یکی از آیتم های پر طرفدار در تور دور جزیره کیش می باشد و همه گردشگران کیش مشتاق هستند که از این منطقه دیدن فرمایند. این شهر باستانی در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار داره و مربوط به سده ۵ تا ۱۰ هجری قمری میشه، از قرن چهارم تا اوایل قرن دهم هجری قمری دوران طلایی و زمان رونق این شهر بوده وسعت این شهر ۱۲۰ هکتار است.  حریره در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۷۶ به عنوان آثار ملی با شماره ۱۸۸۶ به ثبت رسید.
نتایج کاوشهای باستان شناسان اینو نشون میده که شهر تاریخی حریره کیش دارای مکان هایی مثل عمارت اعیانی، حمام ، مسجد ، کارگاه شیشه گری و قنات های ساحلی بوده که نشان دهنده معماری زیبا در آن زمان است ولی متاسفانه چیزه زیادی از این مکان ها باقی نمانده شما عزیران در تور جزیره کیش تمام این آثار باقی مانده را مشاهده خواهید کرد. با دیدن عکس شهر تاریخی حریره میتوانیم کهنگی و قدمت این شهر و ببینم ولی با دیدنش حس و حال آدم های اون زمان رو درک خواهیم کرد. اشیاء با ارزش تاریخی کشف شده در این شهر فرهنگ غنی مردم آن زمان را نشان میدهد. در سده چهارم ه.ق بندر تجاری اقتصادی صیراف که از توابع استان بوشهر میباشد ویران شد. بازرگانان سیرافی دنبال جای امن برای تجارت خود می گشتند تا  در آخر به جزیره کیش آمدند و شهر باستانی حریره در کیش را بنا کردند. شهر باستانی حریره کیش در آن زمان یکی از عمده ترین مراکز توجه در خلیج فارس بوده است . رفتن به تور دور جزیره و مشاهده خانه اعیانی شهر باستانی حریره کیش چند مطلب رو برای ما روشن میکند از جمله اینکه کاشی های ستاره ای کارشده قطعا وارداتی بوده چون در تخت سلیمان و بنای ایلخانی از همین کاشی استفاده شده و این یعنی شهر تاریخی در کیش برای یکی از ثروتمندان کیش بوده چرا که داشتن همچین عمارتی با بهترین امکانات نمیتوانسته برای یک فرد عادی بوده باشد.  نکته بعد اینکه سبک معماری این خانه ها نشان دهنده این است که چند خانوار در اون زندگی میکردند و همچین این سبک معماری که در اصفهان ، کاشان و یزد هم وجود داشته نماد خانه های چند خانواریست. شهر رازآلوده حریره کیش در کنار دریا ساخته شده و معماری و فضاهای ناشناخته زیادی دارد که هنوز برای محققان مجهوله. بعضی از کانال های افقی و زیرزمینی و چاه های زیادی در گوشه و کنار شهر تاریخی حریره وجود داره که مجموعه بسیار جالب و نادری رو به وجود آوردند که هنوز عملکردشون و دلیل ساختشون مشخص نیست. اما محققان تنها این حقیقت رو دریافتند که هر چی که هست مربوط به فعالیت های صیادی از صید ماهی گرفته تا مروارید و مرجان و همچنین دسترسی راحت تر به دریا بوده است. یکی دیگه از ناشناخته های شهر تاریخی حریره که در تور دور جزیره خواهید دید اطاق هایی با کف شیار دار هستش، شیب این اطاق ها از شمال به جنوب به طور ملایم قرار داره که بسیار جالب و عجیبه.این ویژگی خاص و عجیب در هیچ‌ کدوم از محوطه‌ها و تپه‌های باستانی و تاریخی ایران کشف و شناخته نشده. در شهر تاریخی حریره کیش حمامی به وسعت ۵۰۰ متر مربع وجود داشته که شامل سربینه ، گرمخانه ، تون و غیره میشده و توسط راهرو سرپوشیده ای از هم جدا میشدند.
دو خزینه بزرگ و کوچک آخرین بخش های شهر باستانی حریره در کیش رو تشکیل میدهند . نکته جالب  در مورد حمام ها این هستش که این  حمام ها در نوع خودشون  قدیمی ترین حمام ایرانی هستند و با اینکه در اون زمان حمام اختصاصی وجود نداشته اما ، این حمام مخصوص صاحب مجموعه اعیانی حریره بوده. این شهر باستانی جزیره کیش به قدری پیچیده و عجیب هست که هنوز دلیل ساخت قسمت بیشتره بناهای اون کشف نشده ولی دیدنش رو درتور دور جزیره بهتون پیشنهاد میکنم تا لیدرهای همراه شمارو بیشتر با این شهر آشنا کنند.

 

درخت سبز کیش از آیتم های تور دور جزیره

 

بعد از مشاهده شهر تاریخی حریره وقتشه که بریم سراغ آیتم بعدی تور دور جزیره که درخت سبز کیش هستش.
قطعا هر کدوم از گردشگرانی که به کیش سفر میکنند این اسم به گوششون خورده و  دوست دارند بدانند که درخت سبز کیش کجاست؟ درخت سبز در نزدیکی شهر تاریخی حریره قرار دارد. آدرس دقیق درخت سبز کیش میدان المپیک ، به سمت حریره داخل خیابان درخت سبز می باشد. درخت سبز کیش کهنسال ترین و قدیمی ترین درخت انجیر معبد در جزیره کیش با سن ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال است که شما در تور دور جزیره خواهید دید. مشخصات درخت سبز کیش به این صورت هستش که ابتدا تنه دارند. با رشد درخت شاخه های آن  آویزان می شوند و به سمت زمین سرازیر میشوند و در خاک فرو میروند. بعد از مدتی به تنه تبدیل میشوند تا اینکه تبدیل به یک درخت میشوند با چندین ساقه که در هم پیچیده شده اند. این فرایند سال های زیادی به طول انجامیده است تا با رشد بی اندازه زیبای این درخت ها مجموعه درخت سبز کیش شکل گرفته است.
تاریخچه درخت سبز کیش به این صورته که درختان لور یا همون انجیر معبد در دوره تیموریان از کشورهای هند و چین به کیش وقشم وارد ایران و سپس  به جزیره آورده شدند.
اغلب افرادی که در تور دور جزیره این درخت را مشاهده کردند این نظر را داشتند که این درخت  عجیب ترین درختی باشه که تو زندگیشون از نزدیک دیده اند و دیدنش رو به دوستانشون پیشنهاد می کنند. پارک درخت سبز کیش محوطه ای هستش که به خاطر وجود آب در آن درختانش  همیشه سر سبز و زیبا هستند. مجموعه درخت سبز جزیره کیش مکانی بسیار زیبا  با آلاچیق هایی که برای گردشگران ساخته شده میتونه جای مناسبی برای گردش و تفریح باشه. پس اگه دوست دارید تو سبز ترین جای کیش تفریح کنید درخت سبز کیش بهترین گزینست. میوه درخت سبز کیش به شکل انجیر و به اندازه فندق هستند که رنگشون نارنجی میباشد البته این میوه فقط برای بومیان کیش جذاب و خوش طعم میباشد و برای افرادی که تا حالا این میوه را میل نکرده اند جذابیتی ندارد. برخی از اهالی بومی کیش این میوه را مصرف میکنند و اعتقاد دارند که جنبه دارویی دارد و  برای معده و روده بسیار پر خاصیت است.
و اما قسمت خاص این درخت همیشه سبز که باعث شده تور دور جزیره  به اونجا سفر کنه و طرفداران بسیاری رو داره اینه که در زمان های قدیم به درخت شانس معروف بوده و مردم باگره زدن پارچه به ساقه های درخت آرزو میکردند و امید برآورده شدند داشتند ولی با زیاد شدن حجم پارچه ها دور درخت حصار کشیدند تا تب و تاب این افکار کمرنگ تر بشه. ولی همچنان بومیان کیش بر اعتقاد خودشون مبنی بر اینکه درخت سبز کیش یک درخت معمولی نیست و براشون شانس میاره پا برجا هستند.

 

شهر زیر زمینی کاریز از آیتم های تور دور جزیره

 

یکی از زیباترین مناطق گردشگری کیش که درتور دوره جزیره خواهید دید شهر کاریز کیش هستش که شهرتی جهانی داره. حتی اگه به کیش سفر هم نکرده باشید اسم این شهره پر آوازه و معروف زیر زمینی رو قطعا شنیدید که در جزیره کیش همچین شهری به  این زیبایی وجود داره.
کاریز به معنی قنات نام شهر زیرزمینی و باستانی کیش هستش که در زیر زمین واقع شده اگه بخواید یه توضیحات کلی در مورد کاریز بدونید باید بگم که کاریز قدمت ۲۵۰۰ ساله داره و این شهر در عمق ۱۶ متری زیره زمین واقع شده ، یعنی شما برای مشاهده این شهر باید از پله های کاریز به پایین بروید تا بتوانید وارد شوید ، سقف کاریز به قطر ۷ متر پوشیده از صدف و مرجانه که به گفته ی راهنمایان محلی و باستان شناسان عمر این مرجان ها  به ۲۷۰ تا ۵۷۰ ملیون سال میرسه.
این بنا تنها بنایی در دنیا هستش که سقفش مملو از صدف های زیبا  و مرجان های طبیعیه و این یکی از ویژگی خاص کاریز هستش که اون رو بقیه آثار تاریخی مستثنی کرده.
در تور دور جزیره زمانی که به شهر زیر زمینی کاریز سفر میکنید  آب هایی رو اونجا میبینید  که ناشی از بارندگی های فصلی هستش که در جزیره کیش رخ میدهد. تصفیه شدن این آبها توسط مرجان ها انجام میشوند. ساکنان شهر قدیمی کاریز کیش از این آب گوارا را برای مصارف خانگی و خوردن و آشامیدن استفاده میکردند و اگر در سالی بارندگی کم اتفاق می افتاد میزان آب تصفیه شده  آن ها کم مشد و جز آب دریا که شور بود به آب دیگری دسترسی نداشتند.
نکته مهم دیگه در شهر تاریخی کاریز کیش هوای خنک اون تو همه ی فصوله ساله پس تو هر فصلی مسافره تور دوره جزیره شدید بدونید که جای بسیار خنک و دلپذیری قراره برید و اصلا نگران هوای شرجی و گرمای اون پایین نباشید.
در سفر به شهر کاریز علاوه بر اینکه با بافت و ویژگی های شهر زیر زمینی آشنا میشید میتونید از موزه خلیج فارس که درون شهر کاریز  قرار داره دیدن کنید که حاوی تمام اسناد تاریخی دریای عمان و خلیج فارس هستش و کلی اطلاعات جالب از تاریخچه خلیج فارس بدست بیارید.
در تور دور جزیره که به کاریز سفر میکنید میتونید از بازارچه صنایع دستی داخل شهر زیر زمینی استفاده کنید. همچنین وجود یک عکاسخانه در کاریز باعث شده تا شما گردشگران عزیز در هر کجا از شهرزیر زمینی کاریز خواستید عکسای زیبا بندازید، عکاسان به انتخاب خودتون هر عکسی رو که دوست داشته باشید همون لحظه به انتخاب خودتون براتون چاپ میکنند و خاطره زیبا براتون در این شهر زیر زمینی ثبت میشه. قطعا یکی از زیباترین جاهایی که در تور دور جزیره خواهید دید همین بازدید از شهر کاریز کیش هستش. شهر کاریز در بلوار میرمهنا واقع در میدان المپیک قرار داره که در تور دور جزیره سایت کیش برگ حتما به این شهر سفر خواهید کرد.

خانه بومیان کیش جز آیتم های تور دور جزیره

 

مکان بعدی که در تور دور جزیره قراره بهتون معرفی کنم خانه بومیان کیش هستش. خانه بومیان کیش یک بناییست با قدمت ۲۰۰ سال که در قدیمی ترین محله جزیره کیش ( سفین ) قرار دارد. این خانه قدیمی و زیبا در یک زمین ۱۲۰۰ متری ساخته شده. این خانه قدیمی پانزده اطاق که شامل اطاق تابستان ، اطاق زمستان ، اطاق مهمان خانم ، اطاق مهمان آقا ، اطاق حجله ، اطاق تهیه شیره خرما (که روشی متعلق به بومیان کیش با قدمت ۶۰۰ سال) و چندین اطاق متفرقه دیگر وجود دارد به اضافه دو حیاط  بزرگ که یکی از آنها  مجلسی و برای مهمان های رسمی می باشد که همین امر نشان دهنده مهمان نوازی مردم کیش در گذشته می باشد، و حیاط دیگر  حیاط خانوادگی می باشد. داخل حیاط یک چاه برای تامین آب شرب خانه تعبیه شده است.
همچنین در این خانه انبار هایی از جمله انبار علوفه و انبار خرما وجود داره و با سبک معماری بومی جزیره ساخته شده.
هدف تور دور جزیره از معرفی این خانه به گردشگران عزیز ، تاریخ کیش، آداب و رسوم مردم کیش و صنایع دستی و همچنین فعالیت های بومیان در دوران گذشته می باشد. اغلب ابزار و وسایل مورد استفاده در این خانه همچنان موجود می باشد و به معرض نمایش گذاشته شده است.
صاحب اصلی خانه بومیان کیش مرحوم آقای حاج عبدالله بن شاهین که از شخصیت های معروف و محبوب کیش در ۸۰ سال پیش در جزیره زندگی میکردند می باشد.
وی تاجر مروارید و بسیار ثروتمند بود، گفته میشود یکی از بزرگترین لنج های بادبانی در آن زمان به ایشان اختصاص داشت.
شما در تور دور جزیره از این خانه زیبا و قدیمی حتما دیدن خواهید کرد و لذت خواهید برد .

کشتی یونانی آیتم پرطرفدارتور دور جزیره

 

یکی دیگه از مکان های دیدنی که در تور دور جزیره خواهید دید کشتی یونانی هستش که نماد کیش به حساب میاد. فکر نمیکنم هیچکس وجود داشته باشه که به جزیره کیش سفر کرده باشه اما با کشتی یونانی کیش عکس نداشته باشه.
کشتی یونانی های کیش در سال ۱۳۲۲ به وسیله شرکت ویلیام همیلتون در گلاسکو ساخته شد. که وزنش ۱۰۶۱ تن و طولش ۱۳۶ متر هستش. این کشتی مالکان انگلیسی و ایرانی زیادی داشته و در آخر در زمان مالک یونانی خود در ۴ مرداد ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای باغو که این روستا هم در تور دور جزیره مشاهده خواهید کرد به گل نشست.
در اصل قدمت کشتی یونانی کیش از زمان ساخت به ۷۸ سال میرسد، کشتی یونانی جزیره کیش در طول عمر خودش نام های زیادی داشته از جمله : ( کوروش پارسی ، همدان ، امپایر ترومپت و نچرالیست).
این کشتی در زمان به گل نشستن متعلق به یونانیان و نام آن کولا اف بوده، علت دقیق به گل نشستن کشتی هنوز با گذشت سالیان سال کشف نشده است.
در تور دور جزیره لیدر تور روایت های مختلف از کشتی یونانی رو برای شما توضیح میدهد ولی یکی از شایعه ها اینو میگه که حق بیمه زیاد کشتی باعث شده که به عمد کشتی را به این روز بیندازند . کسی چه میدونه شایدم به دلیل کارکردن زیاد این کشتی از بین رفته و واقعا در اثر فرسودگی این اتفاق افتاده. شاید میخواسته یه جا بشینه و با همین نشستنش سالهای سال غروب کشتی یونانی کیش برای مردم خاطره ساز بشه. در هر صورت داستان کشتی یونانی کیش هر چه که باشد مهم نیست. اصلا شاید همین راز آلود بودن علت آرام گرفتن این کشتی در قست غربی ساحل کیش  اونو جذاب کرده.

این کشتی با تمام عظمت و بزرگی که داشت حالا دیگه توان ایستادگیش تو این هوای شرجی کم شده و متاسفانه در حال از بین رفتنه.
در حال حاضر بیشتر قسمت های کشتی در اثر فرسودگی شکسته و در آب فرو رفته. تا حالا به این فکر کردید اگه این کشتی در ساحل کیش به گل ننشسته بود الان کجا بود و چه سرنوشتی در انتظارش بود یا اینکه اگر در حال فعالیت بود ارزشش به چه میزان بود. شاید اگه به کاره خودش ادامه میداد این همه آدم رو به سمت خودش نمیکشوند که فقط انگیزشون از رفتن به تور دور جزیره تماشا کردن و عکس گرفتن با این کشتی باشه.
شاید کشتی یونانی خوش شانس بود که توی ایران به گل نشست چون هیچ روزی نیست که گردشگران برای دیدنش تا اون ساحل نروند و هیچوقتم تنها نموند. حالا که جریان کشتی یونانی کیش رو خوندید قطعا بیشتر علاقه مند شدید که به تور دوره جزیره برید و این کشتی پر ماجرا و خسته رو از نزدیک ببینید. فقط اینو بدونید که فکر رفتن به داخل کشتی یونانی کیش  رو از سرتون بیرون کنید که بسیار خطرناکه. البته در سال های پیش غواصان حرفه ای تونستند به زیر دریا بروند و از جای جای کشتی عکس هایی رو بگیرند که شاید برای همه جذاب باشه ولی در کل توی اون محدوده کسی اجازه شنا کردن نداره چرا که بسیار خطرناکه.

پاساژ گردی از آیتم های تور دور جزیره

 

به غیر از مواردی که بهتون معرفی شد تور دوره جزیره شمارو به پاساژ های زیبای کیش میبرد تا از آنها دیدن و درصورت تمایل خرید کنید.
کیش تعداد پاساژهای زیادی داره که معرف ترینشون شامل: پاساژ پردیس ۱ و ۲ ، پاساژ مرکز تجاری ، پاساژ مروارید ، پاساژ زیتون ، پاساژ پانیذ ، پاساژ رویا مال ، پاساژ ونوس ، پاساژ دیپلمات ، پاساژ مریم ، پاساژ سارینا ، پاساژ کوروش، پاساژ پدیده می باشد.
بسیاری از این پاساژ ها در مرکز شهر قرار دارند و دسترسی بهشون آسونتره ولی در تور دور جزیره شما پاساژ های رو می بینید که دسترسی  سخت تری دارند و از مرکز شهر دور هستند و برای رفتن به این پاساژ ها باید کرایه زیادی پرداخت کنید.
برای همین تور دور جزیره کار شما رو راحت کرده و با توجه به اینکه از کدام تور استفاده میکنید میتونید از دو تا از این پاساژ ها استفاده کنید.
معمولا پاساژ های پدیده کیش ، پاساژ مروارید و پاساژ دیپلمات صفین در این تور وجود دارد.
تایم حضور شما در پاساژ حدود نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه می باشد و مقصد آخر هم معمولا پاساژ مروارید می باشد که به دلیل جدا شدن مسافران از سرویس، محدودیت تایمی ندارد.
به این صورت که در بالا توضیح دادیم هیچ جای دیدنی در کیش وجود ندارد که شما گردشگران عزیز در تور دور جزیره آن را ندیده باشید و خاطره ی آن را از سفر به جزیره کیش برای خودتان ثبت نکرده باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرسش و پاسخ
10 دیدگاه
طناز صفوی۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - 03:19
هتل ما گامبرون هست درب هتل میایید دتبالمون داخل تور vip؟؟
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - 19:42
بله درب هتل خودرو دنبالتون میاد
طناز صفوی۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - 03:18
ببخشید درب هتل گردشگرانی که این تور رو رزرو کردن سوار میکنید؟؟
الناز۱۳۹۹/۸/۳ - 14:19
سلام ببخشید کشتی چرا وقتی میزنیم روش رزرو نمیشه.
۱۳۹۹/۸/۴ - 12:11
سلام به دلیل اینکه کشتی اوستا و آرتمیس در حال حاضر فعال نیستند
erfani۱۳۹۹/۷/۱۹ - 19:11
با سلام و احترام‌.
تور گردشگری کیش خوب بود از این بابت ممنونم از مدیریت کیش برگ.فقط دو نکته ۱ .لیدر تور همه اعضا را ببینند و اجازه دهند همه جمع شوند و توضیحات را بدهند.۲ کشتی یونانی و غروبش که متاسفانه لیدر عجله داشتند و قبل از غروب حرکت کردند.
۱۳۹۹/۷/۲۶ - 00:44
ممنون از اظهار نظرتون . عینا نقطه نظر شما برای مدیریت گشت جزیره ارسال شد. با تشکر
حمید رضایی۱۳۹۸/۵/۲ - 22:08
سلام تشکر میکنم از سایت کیش برگ بابت اینهمه تخفیف بلیط کیش . لازم بدونید قیمت بلیط کاریز و خانه بومیان بالاست و ارزش صرف زمان نداره . اگه این ۲ جا رو نمیخواهید برید حتما تور طبیعت گردی رو برید.
سعید فرج پور۱۳۹۸/۳/۲۸ - 01:18
سلام و عرض ادب بنده تبریک ویژه میگم به مدیریت سایت کیش برگ بخاطر پرسنل و مشاوران این مجموعه بزرگ که واقعا افرادی مودب با اخلاق و پیگیر هستن مخصوصا آقای ضیا عزیز که همجوره خوش اخلاق مودب و بسیار دقیق هستن و بسیار پیگیر ایکاش همه مثل ایشون در تمامی عرصه کاریشان پیگیر و مسئولیت پذیرباشن???
میثم مهری۱۳۹۸/۳/۱۹ - 17:02
با سلام
واقعا عالی بود
ار اقای ضیا پشتیبان کیش برگ‌هم ممنون هستیم
عالی بود

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گشت VIP دور جزیره صبح

گشت VIP دور جزیره صبح

50,000تومان - 50,000تومان


گشت VIP دور جزیره عصر

گشت VIP دور جزیره عصر

60,000تومان - 50,000تومان

مشخصات فردی که بلیط به نام او (به عنوان سرگروه) و همراهانش صادر میشود

لطفا در وارد کردن شماره موبایل دقت بفرمایید زیرا که از این طریق رزروتان پیگیری می‌شود