در زمان ثبت نام شماره موبایل وارده توسط شما به عنوان کلمه عبور در نظر گرفته شده است

بلیط هرم مومیایی ، استوانه جادویی ، شترسواری ، سینما ۹ بعدی سافاری کیش

4.8/5 - (42 امتیاز)

بلیط هرم مومیایی ، استوانه جادویی ، شترسواری ، سینما ۹ بعدی سافاری کیش

4.8/5 - (42 امتیاز)
% 2 تخفیف
93,000 تومان
95,000 تومان

بلیط هرم مومیایی ، استوانه جادویی ، شترسواری ، سینما 9 بعدی و سافاری کیش 

 

ساعت پذیرش : 16:30 الی 20:00

ساعت سرویس دهی : 16:30 الی 21:00

شرایط سنی : 10 سال به بالا

ورودی : نیاز دارد

 

 

 

توجه : تمامی آیتم ها به غیر از پکیج ها نیاز به تهیه ورودی دارد.

 

توضیحات ضروری:

 

  • عرضه بلیط تفریحات کیش در مراکز و کانترهای گردشگری کیش بر اساس قیمت مصوب است.

 

  • کلیه بلیط های تفریحات آبی و غیر آبی عرضه شده در سایت کیش برگ، بدلیل حذف انواع و اقسام واسطه ها، کمیسیون ها و انعام ها، مستقیم و بدون واسطه است.

 

بلیط تفریحات کیش خریداری شده از سایت کیش برگ، از لحاظ کیفیت ارائه خدمات، نسبت به کسانی که بلیط را با قیمت بالاتری گرفته اند، تفاوتی نداشته و تمام تعهدات به درستی و کامل انجام می شوند

شرایط استفاده
پس از خرید قابل استفاده است
امکان استفاده از لحظه خرید
به تعداد دلخواه برای خود و دوستانتان خرید کنید
بدون محدودیت در تعداد خرید
هر کیش برگ مختص یک نفر و یک بار مراجعه می باشد
هر کیش برگ مختص یک نفر
کیش برگ را خریداری و به دوستانتان هدیه دهید
امکان هدیه دادن کیش برگ
  • سایت کیش برگ در مورد امور مربوط به عکاسی هر مجموعه تفریحی هیچ مسئولیتی ندارد.

تخفیف سبز: برای این تخفیف ارائه پرینت الزامی نیست، حتما کد تخفیف را همراه داشته باشید

روزهای سرویس‌دهی : همه روزه
ساعت پاسخگویی و سرویس دهی : 16 الی 19
تلفن هماهنگی : 09028088811
آدرس : جزیره کیش - بلوار امام خمینی ( فرودگاه کیش ) - بلوار سافاری - جنب فاز 3 صنعتی
توضیحات تکمیلی

 

وحشت را در هرم وحشت مومیایی سافاری کیش تجربه کنید.

 

هرم وحشت مومیایی سافاری کیش یکی از جاذبه های گردشگری کیش برای اون دسته از افرادی که فقط ترس و ترشح آدرنالین آنها رو به ذوق می آورد هست. با تجربه این آیتم اوج هیجان و سرخوشی رو میتونید تجربه کنید و هیچ چیزه دیگه ای رو نمیتونن جایگزین این آیتم ترسناک لذت بخش نمایید کنند .

 

هرم وحشت مومیایی سافاری کیش برگ

 

هرم وحشت مومیایی سافاری کیش از اهرام ثلاثه مصر الگو گرفته شده که در آن دالان های ترسناک تو در تویی برای بازدید کننده  ایجاد شده و در پشت هر دالان هزاران اتفاق غیر منتظره تمام وجودتان را از ترس لبریز می نماید.

فضای تاریک و صداهای بلند و ترسناک جو حاکم بر هرم وحشت مومیایی سافاری کیش را از بدو ورود به مکان مخوفی تبدیل میکند که بازدید کننده شاید اندکی بعد آرزو کند که ایکاش به سرعت میتوانست از این دالان های پیچ در پیچ خارج شود . بله در این مکان کلی اتفاقای عجیب و غریب قراره داخل تونل وحشت سافاری کیش اتفاق بیفته که یکی از اتفاقات اینه که قرار است با مومیایی های مصر همنشین شوید .

 

هرم وحشت سافاری کیش

 

سالهاست که در گردشگری جزیره کیش فعال هستم و کمتر بازدید کننده جوانی را دیده ام که از انتخاب این آیتم به شدت خوشنود نشده باشد و به شما نیز پیشنهاد میکنم حتما از هرم وحشت مومیایی سافاری کیش بازدید نمایید

مشخصات مکانی هرم وحشت مومیایی سافاری کیش

هرم وحشت مومیایی سافاری کیش در زمینی به وسعت حدودا صد متر وشبیه به اهرام ثلاثه مصر بنا شده و در طراحی آن سعی شده که ویژگی های اهرام ثلاثه مصر رعایت گردد و در دیوارها و سقف این هرم به طرز ماهرانه ای از باند ها و اسپیکر های صوتی پیشرفته برای ایجاد فضای رعب و وحشت بهره گرفته شده است تا تجربه کاربری مناسبی را در اختیار گردشگران کیش قرار دهد . راهرو های باریک تو در تو به رسم بنا های زمان مصر باستان و زندگی فراعنه و پادشاهان مصر ایجاد شده که در عین سادگی در طراحی حال و هوای این اهرام را برای بازدیدکننده فراهم می نماید.

 

هرم وحشت مومیایی سافاری کیش برگ

 

قیمت هرم مومیایی سافاری کیش

برای تهیه بلیط هرم وحشت سافاری کیش می بایست ابتدا ورودی سافاری کیش را تهیه نمایید و سپس بلیط آیتم هرم مومیایی را تهیه کنید . لازم به ذکر است که قیمت گذاری تفریحات کیش از جمله ۲۸ آیتم سافاری کیش که در مقاله آن معرفی شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش هر ساله صورت می پذیرد و سازمان در سال ۱۳۹۹ مبلغ این آیتم مفرح سافاری کیش را ۲۵٫۰۰۰ تومان بیست و پنج هزار تومان مصوب کرده است و شما میتوانید از سایت کیش برگ آیتم ورودی سافاری و هرم مومیایی را با تخفیفات شگفت انگیرز تهیه و از آن لذت ببرید.

 

ساعت کاری هرم وحشت مومیایی کیش

ساعت کاری هرم  مومیایی سافاری کیش مانند دیگر آیتم های سافاری کیش بوده و همه روزه در دو شیفت صبح از ساعت ۱۰ لغایت ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ برای ارئه خدمت به گردشگران فعال می باشد لازم به ذکر است که در میان این ساعات هر ساعتی که مناسب شما بود میتوانید با خرید بلیط و رزرو آنلاین آن از سایت کیش برگ به مجموعه سافاری مراجعه نموده و از خدمات آن لذت ببرید.

 

هرم وحشت مومیایی سافاری کیش

 

چه کسانی میتوانند از هرم وحشت مومیایی سافاری کیش بازدید نمایند؟

یکی دیگر از رایج ترین سوالات گردشگران علاقه مند به هرم مومیایی سافاری کیش این است که چه گروه سنی و چه گروه جنسیتی میتوانند از  این آیتم استفاده کنند و در جواب باید بگویم تمامی افراد و گردشگران زن و مرد که بالای سن ۱۰ سال بوده و دارای ناراحتی های قلبی نباشند میتوانند از این آیتم مفرح در مجموعه سافاری کیش استفاده کنند و خاطره لذت بخش حس ترس و هیجان در این مجموعه را با خود به ارمغان ببرند.

آیا عکاسی در مجموعه هرم مومیایی سافاری کیش امکان پذیر است ؟

در مجموعه هرم مومیایی سافاری کیش در مکانهای مختلف دوربین هایی در دیواره و سقف قرارداده شده که از لحظه وحشت بازدیدکنندگان به طور اتوماتیک تصویر برداری میکند و در زمان خروج از هرم وحشت میتوانید این تصاویر بکر را که از خود شما در حین ترسیدن گرفته شده تهیه نمایید و در دفتر خاطرات مسافرت کیش خود برای همیشه نگه داری کنید . برای ایجاد این امکان مجموعه سافاری کیش به مانند همیشه از بهترین تکنولوژی تصویر برداری استفاده کرده و تصاویر ناب و زیبایی را برایتون فراهم نموده است . البته لازم است در صورت علاقه مند بودن هزینه تصاویر را بپردازید و در صورتی که علاقه به خرید نداشته باشید هیچ اجباری وجود ندارد. میتوانید تصاویر خود را در اینستاگرام کیش برگ به اشتراک بگذارید و از جوایز ماهانه زیبا ترین تصویر گردشگران بهره مند شوید.

آدرس هرم وحشت مومیایی سافاری کیش

هرم وحشت سافاری کیش در داخل مجموعه سافاری کیش به آدرس:  بلواره امام خمینی _ بلوار سافاری_جنب فاز ۳ صنعتی مجموعه تفریحی سافاری کیش قرار گرفته که از درب ورود تابلو های راهنما شما را تا درب مجموعه هدایت میکند و میتوانید بلیط های خریداری شده خودتان که با تخفیف از سایت کیش برگ تهیه نموده اید بر روی گوشی موبایل نشان دهید و از ایشتادن در صف های طویل تهیه بلیط رها شده و وارد هرم وحشت شوید و شجاعت خودتان و همراهانتان را در بوته آزمایش قراردهید.

در پایان باید خاطر نشان کنم که بلیط های تهیه شده از سایت کیش برگ نیاز به پرینت ندارد و نشان دادن آن بر روی گوشی موبایل خودتان به پذیرش کافیست. قبل از ورود به مجموعه سافاری کیش به شما توصیه میکنم تا با بقیه آیتم های مفرح سافاری کیش که در مقاله زیر آورده شده آشنا شوید و سپس وارد مجموعه مفرح سافاری کیش شوید تا به طور برنامه ریزی شده ای بتوانید از امکانات این مجموعه بهره کافی را ببرید.

پرسش و پاسخ
بدون دیدگاه

اولین نفری باشید که برای این تخفیف دیدگاه مینویسید

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بلیط هرم مومیایی  VIP – دالان وحشت

بلیط هرم مومیایی VIP – دالان وحشت

95,000تومان - 93,000تومان


بلیط شتر سواری سافاری

بلیط شتر سواری سافاری

85,000تومان - 85,000تومان


بلیط سینما ۹ بعدی

بلیط سینما ۹ بعدی

95,000تومان - 95,000تومان


مشخصات فردی که بلیط به نام او (به عنوان سرگروه) و همراهانش صادر میشود

لطفا در وارد کردن شماره موبایل دقت بفرمایید زیرا که از این طریق رزروتان پیگیری می‌شود