در زمان ثبت نام شماره موبایل وارده توسط شما به عنوان کلمه عبور در نظر گرفته شده است

پیش پرداخت و رزرو رستوران ساحلی میرمهنا همراه با موسیقی زنده تنها با پرداخت ۵۰/۰۰۰ تومان به ارزش ۶۷/۲۰۰ تومان.

4.5/5 - (95 امتیاز)

پیش پرداخت و رزرو رستوران ساحلی میرمهنا همراه با موسیقی زنده تنها با پرداخت ۵۰/۰۰۰ تومان به ارزش ۶۷/۲۰۰ تومان.

4.5/5 - (95 امتیاز)
% 25 تخفیف
50,000 تومان
67,200 تومان

                 

پیش پرداخت و رزرو رستوران ساحلی میرمهنا همراه با موسیقی زنده تنها با پرداخت 50/۰۰۰ تومان به ارزش 67/200 تومان.

به ازای هر کیش برگِ خریداری شده، از فاکتور نهایی شما مبلغ 67.200 تومان کسر می شود.

 

  • موسیقی زنده: دارد (به جز ایام سوگواری)
  • سرویس رایگان:  فقط از مرکز شهر سرویس رفت دارد.
  • ظرفیت سالن: 100 نفر
  • حق سرویس: دارد
  • سانس ظهر : 12.30 الی 15.30
  • سانس شب :  21.00 الی 24

 

 

ساعت رزرو و تهیه بلیط :

 

  • ناهار: قبل از ساعت 12:00 ( در صورت موجود بودن )
  • شام : قبل از ساعت 20:00 ( در صورت موجود بودن )

 

نکته: مهمانان گرامی توجه داشته باشید حضورتان قبل از ساعت 14 برای سانس نهار و قبل از ساعت 22 برای سانس شام الزامی است در غیر اینصورت بلیت شما باطل میگردد.

 

توضیحات ضروری رستوران میرمهنا:

1) با انجام رزرو رستوران میرمهنا از سایت کیش برگ، شما از ترانسفر رایگان  رستوران بهره مند می شوید.

 

2) جهت بهره مندی از سرویس رایگان رستوران میرمهنا، برای وعده ناهار قبل ازساعت 12 و برای وعده شام قبل از ساعت 20 رزرو خود را انجام دهید.

 

3) عرضه بلیط در مراکز و کانترهای گردشگری کیش بر اساس قیمت مصوب است.

 

4) بلیط های عرضه شده در سایت کیش برگ، بدلیل حذف انواع و اقسام واسطه ها، کمیسیون ها و انعام ها، مستقیم و بدون واسطه است.

 

5) بلیط های خریداری شده از سایت کیش برگ، از لحاظ کیفیت ارائه خدمات، نسبت به کسانی که بلیط را با قیمت بالاتری گرفته اند، تفاوتی نداشته و تمام تعهدات به درستی و کامل انجام می شوند.

 

شرایط استفاده
یک لحظه پس از خرید قابل استفاده است
امکان استفاده از لحظه خرید
به تعداد دلخواه برای خود و دوستانتان خرید کنید
بدون محدودیت در تعداد خرید
هر کیش برگ مخصوص یک نفر و یک بار مراجعه
هر کیش برگ مختص یک نفر
کیش برگ را خریداری و به دوستانتان هدیه دهید
امکان هدیه دادن کیش برگ
  • بلیط تاییدیه رزرو بوسیله واتساپ برای شما ارسال خواهد شد.
  • پذیرش رستوران برای هماهنگی سرویس رایگان با شما تماس خواهد گرفت.
  • با خرید هر کیش برگ، به ازای یک نفر، از فاکتور نهایی مبلغ 57.000 تومان کسر می شود.
  • برای بلیط خریداری شده امکان کنسلی و عودت وجه وجود ندارد.
  • ایام شهادت و سوگواری موسیقی اجرا نمی شود.

http://t.me/KishBarg

http://instagram.com/kish.barg

تخفیف سبز: برای این تخفیف ارائه پرینت الزامی نیست، حتما کد تخفیف را همراه داشته باشید

زمان استفاده : 1403/01/1 تا 1403/01/31
روزهای سرویس‌دهی : همه روزه
ساعت استفاده : طبق ساعات درج شده روی بلیط
تلفن هماهنگی : 09028088811
آدرس : کیش، خیابان پروین اعتصامی (روبروی مرکز تجاری) روبروی هتل آبادگران
توضیحات تکمیلی

رستوران میر مهنا کیش

 

رستوران میر مهنا کیش نامی آشنا در جزیره زیبا و مرجانی کیش می باشد . جزیره کیش که به عنوان بزرگ ترین منطقه تفریحی گردشگری ایران شناخته شده  همه ساله با تعداد بی شماری از مسافران و گردشگران مواجه است که برای تأمین این مسافر ها باید تمام تفریحات خود برای سرویس رساندن به مردم آماده کنند.  بخاطر تعداد زیاد مسافران و گردشگران در کیش ، تعداد زیادی رستوان و مکان های تفریحی وجود دارد  که از شگفتی های زیادی  برخود دارند و پر از جا های تفریحی و گردشگری است که گردشگران زیادی بخاطر سواحل مرجانی و جاهای تفرحی این منطقه به کیش سفر می کنند.
کیش در جنوب ایران قرار دارد که در استان هرمزگان واقع شده که علاوبر این که مکان تفریحی و گردشگری زیادی دارد رستوران های وجود دارد که بسیار زیبا هستند رستوران های که در کنار سواحل مرجانی هستند ما می خواهیم  در این سایت در مورد یکی از بهترین رستوران های کیش یعنی رستوران میر مهنا کیش برای شما بنویسیم تا بیشتر در مود این شگفتی بزرگ که در این جزیره زیبا قرار دارد بدانید و شناخت کافی از این رستوران داشته باشید.

رستوران میر مهنا کیش رستورانی خاص با نامی خاص می باشد.  اینو میدونم که وقتی به جزیره کیش سفر می کنید و به محله های مختلف کیش سر می زنید اسم میرمهنا در کوچه و خیابان و مغازه و رستوران و بازار زیاد به گوش میخوره و تابلوهای شهرک میرمهناو بلوار میرمهنا و پارک میرمهنا و اسکله میرمهنا و از همه مهم تر رستوران میر مهنا حتما در جای جای شهر را دیدید.
این رستوران یکی از قدیمیترین و محبوب ترین رستورانهای مطرح در جزیره کیش می باشد و با موسیقی زنده در کیش در هنگام ناهار و شام دل گردشگرانی را که به این رستوران مراجعه می کنند ربوده است.
این رستوران بدلیل انتخاب خوب و دقیق خود و همکاری با بهترین موزیسین ها و خوانندگان کیش جزو دسته بهترین رستوران موسیقی زنده کیش می باشد و همه روزه  به غیر از روزهای سوگواری ، با موسیقی زنده در دو سانس در خدمت شما میهمانان عزیز می باشند.
رستوران میرمهنا کیش با دیزاین عالی سالن ، پرسنلی خوشرو و مؤدب، غذاهای متنوع و خوشمزه به همراه منوی غذاهای دریایی توانسته در این سالها رضایت مشتریان خود را جلب نماید و بخشی از کار و فعالیت و رشته تخصصی خود را به رستوران غذای دریایی در کیش اختصاص دهد. ناگفته نماند که لازمه این کار به وجود آشپزان برجسته و حرفه ای بستگی دارد و مدیریت این مجموعه از پس انتخاب بهترینشان برآمده است.
یکی از مسائلی که برای گردشگران بسیار مهم است اینست که در کنار دریا غذا بخورند و رستوران های لب دریا کیش را برای خود انتخاب می کنند چون دوست دارند حالا که به جزیره سفر کرده اند حداقل چند روزی در محیطهای باز و رویایی اوقات خود را در آرامش بگذرانند.

 

رستوران میر مهنا در کیش

 

رستوران میر مهنا کیش از معروفترین رستوران هاییست که در کیش وجود دارد و در کنار یکی از ساحل های مرجانی کیش شکل زیباتری به خود گرفته  می توان گفت که این رستوران این رستوان هم زیبا وهم  مشتری پسند است که روزانه چند صد  نفر برای سرویس گیری از مسافران و چه از کیشوندان به رستوان برای صرف غذا میروند و خوردن غذا در چنین رستوانی  که این همه نزدیک به دریاست و دید کامل به دریا رو داره خیلی لذت بخش است.
رستوان میر مهنا کیش با ساحل  کمتر از ۵۰ متر فاصله دارد که این فاصله خیلی کمی است که باعث زیبا تر شدن این رستوان شده است.
این رستوران  برای افرادی ساخته شده  است که به تفریحات خودشان بسیار اهمیت می دهند و اینکه برایشان هم مهم باشد که چه جایی می خواهند غذایشان را میل کنند.  بله درسته ،  رستوران میر مهنا همچین مکانی است که مورد توجه همه ی افراد قرار گرفته.
وقتی در  رستوران میر مهنا کیش مشغول به میل کردن غذایتان هستید و مهمانداران در حال سرویس رسانی به شما  هستند می توانید از همان میزی که نشستید تفریحات دریای را تماشا کنید  و لذت کافی از این دید رو به دریا رو داشته باشید .
یکی از مسائلی که برای گردشگران بسیار مهم است اینست که در کنار دریا غذا بخورند و رستوران های لب دریا کیش را برای خود انتخاب می کنند چون دوست دارند حالا که به جزیره سفر کرده اند حداقل چند روزی در محیطهای باز و رویایی اوقات خود را در آرامش بگذرانند.
رستوران میر مهنا کیش  بغیر از این که غذا های بسیار خوبی دارد از قیمت مناسبی نسبت به  سرویس که به شما ارائه می دهند خیلی کمتر از اونیست که فکرشو می کردید  برای همین است که صف رزرو این رستوران بسیار طولانی است برای همین شما عزیزان می بایست رزرو  بلیط رستوران خودر ا از طریق سایت کیش برگ   از چند روز قبل انجام دهید تا بتوانید برای هر روزی که تمایل دارید از این رستوران استفاده کنید. سایت کیش برگ یکی از بزرگترین سایت های تفریحی گردشگری کیش به حساب میاد که قابل اعتماد همه ی مردم ایران است.

 

رستوران میرمهنا کیش کجاست؟

 

رستوران میرمهنا کیش جزو رستورانهای ساحلی کیش بشمار می آید و با فاصله بسیار کمی از دریا و ساحل دارد  مکانی را برای گردشگران محیا نموده تا ضمن اینکه در محیطی شاد و خنک غذایتان را میل میکنید از مشاهده دریا و تفریحات آبی کیش و مرغان دریایی وهر آنچه در هستی و طبیعت جریان دارد از پشت شیشه های رستوران لذت ببرید به همین دلیل است که اغلب افراد این رستوران را برای وعده ناهار انتخاب میکنند تا از طبیعت روز بهره مند شوند و زیبایی های این رستوران را تمام و  کمال ببینند.
رستوران میرمهنا کیش یکی از زیبا ترین و دنج ترین رستوان های  ساحلی کیش می باشد که با ویو بسار زیبا و دلنشین پذیرای مشتریان عزیز هستند.
رستوان به این زیبای  می تواند یک انتخاب هیجان انگیزی برای مشتریان کیش باشد. مزیت این رستوران این است  که هم می تواند همزمان از تعداد زیادی مهمان پذیرایی کند و هم با بالاترین کیفیت غذا ، پذیرای مهمانان گرامی باشد. که این امر نشان دهنده این است که رستوران میرمهنا کیش پرسنل بسیار حرفه ای و مجربی در این زمینه دارد که میتواند بهترین سرویس دهی را ارائه دهند.

آدرس رستوران میرمهنا کیش بسیار سر راست است، چون از طرفی در نزدیکی کیبل اسکی و اسکله تفریحی کیش و از طرف دیگر نزدیک مراکز خرید بزرگ و معروف کیش در مرکز شهر می باشد به صورتی که شما بعد از انجام تفریحات دریایی کیش می توانید به رستوران ساحلی میرمهنا مراجعه کرده و یک دل سیر غذای خوشمزه نوش جان کنید. در اصل یکی از بزرگترین مزیت های این رستوران دسترسی راحت به آن است چرا که معمولا گردشگران کیش تمایل دارند تایم شب خود را در پاساژ ها و به خرید بپردازند برای همین مسافران کیش میتوانند بعد از خرید به سرعت خود را به رستوران برسانند و قرار نیست مسافت زیادی را طی کنند تا به رستوران برسند و باید اضافه کنم که رستوران میرمهنا برای راحتی حال مهمانان عزیز از سراسر نقاط کیش به رستوران ترنسفر رایگان قرار داده است.

 

منو رستوان میرمهنا کیش

 

رستوران میرمهنا کیش در کنار این که این همه زیبای که دارد منو بسیار حرفه ای و کاملی دارد که انواع غذاها را می توان در این رستوان میل کرد و از رستورانی با این کیفیت غیر از این هم توقع نمیرود و باید هم همینطور باشد.
رستوران میرمهنای کیش از منو بسیار کاملی برخوردار است که میزبانی خوبی می تواند از مهمانانی که به رستوران آمدند انجام دهد. با نزدیکی به دریا و نمای که رو به دریا دارد می توان  با یک لذت بسار خوب غذای مورد علاقه خودتو میل میکنید.
انواع غذا های دریایی  غذا های ایرانی انواع کباب ها ، کباب های مثل کباب برگ, کباب کوبیده ,جوجه کباب ,کباب شش لیگ, چنجه و… را دارد که یک تنوع بسیار خوبی در نوع تولید  آنها دارد.
انواع خوراک ها مثل زرشک پلو ,قلیه ماهی ,استیک ماهی شیر و..
می توان گفت این رستوان هم بسیار زیباست و هم از غذا های بسیار خوشمزه و لذیذی بر خوردار است . همین است که رستوران میرمهنای کیش رو انقدر معروف و پر طرفدار است و ناگفته نماند که رستوان میرمهنای کیش  سالاد بار بسیار خوبی که انواع سالاد های فصل ، اندونزی ، سالاد ماکارونی و … را دارا می باشد که مهمانان عزیز به صورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند. همه ی تلاش این رستوران سعی در خدمت رساندن هر چه بهتر به مشتریان است .
افزون بر این و از همه مهمتر تخفیف رستوران میرمهنا کیش به شما سرویس ترنسفر رفت به رستوران می باشد که شما بعد از اینکه از سایت کیش برگ خرید نمودید با هماهنگی قبلی، ماشین در محل اقامت شما حاضر شده و شما و همراهانتان را به رستوران انتقال می دهند که این موضوع باعث می شود دغدغه ایاب ذهاب مهمانان از بین برود.
یکی دیگر از محسنات این رستوران حضور عکاسان است که در صورت صلاحدید شما تا زمانیکه غذایتان حاضر شود ویا حتی بعد از میل کردن غذا چه در رستوران  چه کنار دریا کیش عکسهای زیبا و باکیفیت می گیرند و همان لحظه تحویلتان می دهند.
یادآوری می کنم هزینه عکسهایی که عکاسان در رستوران از شما میگیرند  بر عهده خودتان می باشد.
همانگونه که در متن بالا توضیح دادم این رستوران شامل تخفیف و آیتم های مناسبی برای مراجعه کنندگان می باشد و قیمت های رستوران میرمهنا کیش برای شما باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود.
رستوران میرمهنا کیش قیمت غذاهای داخل منو را در سال فقط یکبار تغییر میدهد  و همین امر باعث شده تا قیمت غذاهای رستوران با توجه به تورم خیلی بالا نباشد.

 

به نظرتون میرمهنا کیه؟

 

میرمهنا اسم یکی از جوانانی است که در زمان قدیم کار های زیادی را انجام داده  و توانسته در میان مردم محبوبیتی خاص ایجاد کند  میرمهنا یک جوان با غیرت و شجاع ایرانی بود. اهل بندر ریگ استان بوشهر (یکی از ارزشمندترین بنادر کشور) می باشد. نام رستوران میر مهنا کیش برگرفته از نام این شخص می باشد.
وی در زمان زندیان پس از پدرش حاکم خلیج فارس شد و با فرمانروایی سربازان غیورش دست هلندی هایی را که به خلیج فارس دست درازی می کردند کوتاه کرد وآنها را از خلیج بیرون راند. در بعضی از کتابهای تاریخی به میرمهنا لقب دزد دریایی داده شده و نوشته شده بخاطر اینکه پدرش با هلندی ها رابطه داشت ونامزدش را به آنها فروخت و به ایران و مردمان آن زمان و میرمهنا خیانت کرده بود وی را کشت تا انتقام بگیرد.

در هر حال نتیجه کاری که میرمهنا و افرادش انجام دادند در روند رشد وپیشرفت کشورمان بوده و قابل ستایش است و تا به امروز مورد توجه مردم کشورمان،مخصوصا جنوبی ها و کیشوندان بوده است. به همین دلیل مدیریت محترم و میهندوست رستوران میرمهنا در کیش این نام پرمایه و نماد آزادی خلیج فارس را بر این مکان نهاد. فکر کنم تا حدودی در  باره این رستوران که چرا اسمش میر مهنا است را متوجه شده باشید و متوجه شده اید که میر مهنا و رستوران کیش به چه دلیل این اسم در اینجا به یک رستوان تبدیل شود.
رستوران میرمهنا کیش هم مانند خود میر مهنا  در کارش موفق بوده  است.

 

رزرو رستوران میر مهنا کیش

 

از آنجایی که مسافران و افراد زیادی از راه های دور و نزدیک تمایل به صرف غذاهای خوب و با کیفیت در رستوران میر مهنا کیش را دارند مدیریت رستوران این امکان رو فراهم آورده تا متقاضیان از قبل ورود به کیش بتوانند میز رزرو کنند برای همین به سراغ یکی از معتبر ترین سایت های تفریحی گردش گری کیش رفت  منظورم همون سایت کیش برگ است که همه شما  میشناسید، شما عزیزان برای رزرو رستوران میتوانید به این سایت مراجعه و از طریق یکی از معتبر ترین سایت های تفریحی گردشگری کیش یعنی همان سایت کیش برگ می توانید بلیط خود را با خیال راحت خرید بفرمایید.
بعد از رزرو از بابت این که آیا میز خالی در رستوران وجود داشته باشد یا نه ، یا اینکه ظرفیت رستوران تکمیل باشد یا خیر  باشه یا نه خیالتان راحت می باشد.
هدف این رستوران آنست که بهترین خدمات را به مشتری های خود ارائه دهد که تا اینجا هم در کارش به طور قابل قبولی موفق شده است همین طور شما می توانید با رزرو در سایت کیش برگ می توانید از تخفیفات برخورد دار باشید و خود را برای مهمانی و در یکی از بهترین رستوران های کیش آماده کنید که این امکان هم وجود دارد که بعد از خوردن غذا یا قبل از خوردن  غذا می توانید به کنار ساحل زیبا که کنار رستوران میرمهنا کیش قرار دارد بروید و از این ساحل زیبا استفاده کنید  فاصل ساحل تا  رستوران میر مهنا کمتر از ۵۰ متر است که باعث زیبا  جلوه دادن رستوران شده است.

 

رستوران میر مهنا کیش آدرس

 

رستوران میر مهنا کیش یکی از رستوران های شیک و تاپ کیش محسوب میشود  که در این رستوران انواع غذا های دریای و سنتی به مشتریان ارائه می شود در این رستوران مجلل که در هنگام صرف  غذا  همراه با موسقی زنده می توان غذا را میل کنید که این موسقی های می تواند باعث خوشی و سرگرمی  خاصی در میان افراد حاضر در رستوران می شود.
این رستوران یکی از قدیمی ترین رستورانهای است که در سرو غذا های دریایی مثل ماهی و میگو از معروفیت بیشتری برخوردار است، و افرادی که در کیش به دنبال غذای دریایی هستند از این رستوران استقبال میکنند. در این رستوران در هر دو سانس ناهار و شام به غیر از شب های عذاداری موسیقی زنده و شاد برقرار می باشد و مهمانان گرامی میتوانند از آن بهره ببرند. این رستوران خوب و شناخته شده جزیره کیش در کنار متل تاپ رز قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی ، دریایی و فرنگی را در دو وعده ناهار و شام ارائه می دهد. تا مشتری ها با کمال رضایت کامل از رستوران بیرون بروند  این رستوران جزء زیباترین رستوران های ساحلی جزیره کیش می باشد و مکان خوبی برای یک تفریحی بیاد ماندنی در جزیره زیبای کیش است.
رستوران میرمهنا کیش جای مناسب برای  میهمانی های خانوادگی و کاری هست و فضایی دنج و گرم همراه با موسقی زنده  و غذا های با کیفیت بالا را برای شما فراهم می کند، در این رستوران این امکان فراهم شده است که در کمال آرامش همراه با موسیقی زیبایی که توسط گروه موسیقی دامون اجرا می شود، غذای خود را میل کنید و خاطره ای خوش از سفر به کیش بسازید. از خدمات ویژه رستوران میرمهنا که پرسنلی مجرب و کارآزموده دارد و کار برای مهمان های این رستوران را راحت کرده و این پرسنلی که تا پایان تایم رستوران از شما پذیرای می کنند و در خدمت مهمانان هستند،  از دیگر امکانات این رستوران می توان به پارکینگ اختصاصی، امکان رزرو آنلاین و سرو غذاهای بین الملل اشاره کرد.
این رستوران یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش بوده و هست که کیفیت غذا و سالاد بار آن بی نظیر هست و افراد زیادی از این نوع غذاها و سالاد بار این رستوران استقبال می کنند،  از هر زاویه به این رستوان نگاه کنیم این رستوران از بهترین های کیش است  هم از نظر کیفیت غذا و چه از نظر ظاهری و یا مکان آن بهترین است و به دلیل قرار گرفتن کنار یکی از زیباترین ساحل های کیش شکل بهتری به خود گرفته .

رستوران میر مهنا کیش در نزدیکی هتل آبادگران روبه رو مرکز تجاری قرار دارد و کنار ساحل واقع شده این هم می تواند یک امتیاز خوب برای هتل آباد گران باشد که چنین رستورانی در این حوالی هتل قرار دارد. شما عزیزان میتوانید از طریق سایت بلیط  ورودی رستوران را که در سال ۱۴۰۱ با تخفیف ویژه کیش برگی  به قیمت ۳۰٫۰۰۰ تومان میباشد را خریداری بفرمایید و مبلغ ۵۵٫۰۰۰ تومان از فاکتور نهایی شما کسر خواهد شد.   این ورودی شامل ترنسفر رفت ، سالاد بار رایگان و استفاده از موزیک زنده می باشد.

 

رستوان میر مهنا کیش چگونه جایی هست ؟

 

رستوان میرمهنا کیش یه رستوان شیک و دنج است که از نظر دسترسی در مرکز شهر و در کنار ساحل در نزدیکی مرکز تجاری یکی از بازار های بزرگ کیش  واقعا شده است.
این رستوران روزانه از تعداد زیادی مسافر یا کیشوندان پذیرایی می کند و به این دلیل که غذا های با کیفیتی به مشتری ها ارائه می دهد از باز دید کننده گان زیادی برخوردار است.
تعداد رستوران های ساحلی در کیش انگشت شمار است اما بی شک این رستوران یکی از زیباترین رستوران های کنار ساحل کیش است که زیبایی این رستوران مثل خوشمزه گی غذا این رستوران سروصدای زیادی به پا کرده است. میر مهنا در یک مکان دنج و دل نشین قرار دارد در یکی از زیبا ترین ساحل های کیش در نزدیکی کمتر ۵۰ متری از دریا ، که وقتی فردی در این رستوران مشغول به خوردن غذا هست می تواند از این صحنه های دلنشین ساحلی لذت ببرد و می تواند دریا را در هنگام میل کردن غذا تماشا کند. قرار گرفتن این رستوان در کنار یکی از زیباترین و بزرگترین سواحل مرجانی کیش جلوه ی ویژه ای به آن داده و جذابیت آن را صد چندان کرده است. در نزدیکی این ساحل زیبا کلوپ های تفریح زیادی نیز قرار دارد.
رستوران میر مهنا کیش از رستوران های لاکچری کیش است  و بیشتر افراد خاص که دنبال غذای با کیفیت و ویژه هستند از این رستوران استفاده میکنند.
ویژگی مکانی این رستوران این است که در مرکز شهر قرار دارد و نزدیک به بازارهای بزرگ کیش می باشد. که این ویژگی باعث شده تا گردشگران بعد از انجام خرید های خود به این رستوران برای میل نهار و یا شام سربزنند و این امر باعث استقبال بسیاری از مسافران کیش شده است.چرا که مسافران به هر شهری که سفر میکنند دوست ندارند که تایم خد را در مسیرها هدر دهند و از نهایت وقتشان بیشترین استفاده را ببرند.  در این مقاله فکر کنم که هرچه باید و نباید های که در مورد این رستوران گفته شده است و کم و بیش با شرایط این رستوران آشنا شدید. حالا شاید بهتر بتوانید برای انتخاب یک رستوران خوب در کیش تصمیم بگیرید.

 

برای دیدن قیمت تفریحات کیش در سال ۱۴۰۱ با فیلم تفریحات آبی کیش و با عکس تفریحات آبی کیش و همچنین کلی موزیک زیبا و با حال و عکس و کلیپ خنده دار ، کیش برگ را در کانال تلگرام و اینستاگرام  به آدرس ذیل دنبال کنید.

http://t.me/KishBarg

http://instagram.com/kish.barg

 

 

 

 

پرسش و پاسخ
7 دیدگاه
ملینا افراسیابی۱۳۹۸/۱۲/۲ - 18:43
عذا و خدمات عالی ولی رفتار پرسنل توهین امیزه همش در حال چک کردن مشتریان و زیر نظرشون دارن و هنگام رفتن یکی و دنبالت میندازن تا بری حساب کنی یعنی همش ب فکر پولن تاجذب مشتری
علیرضا۱۳۹۸/۱۲/۲ - 14:49
غذاش خوب ولی گرونه.میگو سوخاری خوشمزه ای داره امتحان کنید.موسیقی زنده و محیطش خوبه.یه دفعه ارزش امتحان داره.
حمید۱۳۹۸/۱۱/۶ - 22:47
چقدر خنده داره چهره آقایون وقتی که دستگاه پوز رو در اوج شادی و دست زدن میارن سرمیز تا صورتحساب رو پرداخت کنند دیگه عبوس و پکر به یه جا خیره میشن
نیلوفر علیزاده۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - 18:36
سلام. عکس های منو واضح، قابل کلیک و مشاهده نیستند.
سالی۱۳۹۸/۷/۲۷ - 14:54
سلام.
هر نفر فقط یک کیش برگ میتواند استفاده کند ؟
سارا وضعی۱۳۹۸/۷/۱۵ - 13:03
با سلام 
اول از همه قلبا ❤️تشکر می کنم از مدیریت سایت وزین کیش برگ
خدمات شما عااااالیه ????
سفر رو برای ما قشنگتر کردین ????
دیشب ما با کیش برگ به رستوران میرمهنا رفتیم ???
غذاش خیلی خوب بود ???
سالاد بارش انصافا خوب بود ????
و ار همه بههههههههههههتر موزیک زنده‌اش بود که حدود ۳ ساعت طول کشید???
خیییییییییییلی خوش گذشت ???
خیییییییییییلی خندیدیم ???
واقعا متوجه گذر زمان نشدیم 
ممنونم از کیش برگ ?
ممنونم از میرمهنا
۱۳۹۸/۷/۱۵ - 19:12
سلام - ممنون از ابراز لطفتون نسبت به خدمتگزاراتون در سایت کیش برگ - پشتیبانی کیش برگ

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو ناهار رستوران میرمهنا

رزرو ناهار رستوران میرمهنا

67,200تومان - 50,000تومان


رزرو شام رستوران میرمهنا

رزرو شام رستوران میرمهنا

67,200تومان - 50,000تومان

مشخصات فردی که بلیط به نام او (به عنوان سرگروه) و همراهانش صادر میشود

لطفا در وارد کردن شماره موبایل دقت بفرمایید زیرا که از این طریق رزروتان پیگیری می‌شود