در زمان ثبت نام شماره موبایل وارده توسط شما به عنوان کلمه عبور در نظر گرفته شده است

خرید اینترنتی رزرو آنلاین بلیط ارزان ۲ ساعت گشت دریایی کشتی تفریحی VIP نوید کیش

4.6/5 - (89 امتیاز)

خرید اینترنتی رزرو آنلاین بلیط ارزان ۲ ساعت گشت دریایی کشتی تفریحی VIP نوید کیش

4.6/5 - (89 امتیاز)
% 7 تخفیف
370,000 تومان
400,000 تومان

تعطیل شد

 

  • مدت زمان: 2 ساعت
  • موسیقی : دارد (به غیر از ایام وفات و سوگواری)
  • پذیرایی: دارد ( چلو جوجه کباب ) موقع خروج مهمانان از کشتی.
  • تهیه بلیط : تمامی افراد بالای 3.5 سال
  • زمان حضور : یک ساعت قبل از حرکت کشتی
  • مکان : بندرگاه مسافربری کیش

 

 

 ساعت شروع سانس های 2 ساعته:

 

  • 12:30
  • 15:00
  • 17:30
  • 20:00
  • 22:30

 

 

با توجه به فصل های مختلف سال ساعت شروع سانس ها با تغییر روبرو میشود.

برای استعلام ظرفیت سانس مورد نظر با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

 

توضیحات ضروری:

 

 

  • محل نشستن شما با توجه به زمان حضور شما داخل بندرگاه و اراِئه بلیط به پذیرش مشخص میشود. موسیقی زنده داخل سالن انجام میشود.

 

  • کلیه بلیط های تفریحات آبی و غیر آبی عرضه شده در سایت کیش برگ، بدلیل حذف انواع و اقسام واسطه ها، کمیسیون ها و انعام ها، مستقیم و بدون واسطه است.

 

  • بلیط تفریحات کیش خریداری شده از سایت کیش برگ، از لحاظ کیفیت ارائه خدمات، نسبت به کسانی که بلیط را با قیمت بالاتری گرفته اند، تفاوتی نداشته و تمام تعهدات به درستی و کامل انجام می شوند.

 

شرایط استفاده
پس از خرید قابل استفاده است
امکان استفاده از لحظه خرید
به تعداد دلخواه برای خود و دوستانتان خرید کنید
بدون محدودیت در تعداد خرید
هر کیش برگ مختص یک نفر و یک بار مراجعه می باشد
هر کیش برگ مختص یک نفر
  • سایت کیش برگ در مورد امور مربوط به عکاسی هر مجموعه تفریحی هیچ مسئولیتی ندارد.
  • اطلاع رسانی های مفید جزیره کیش و شرایط جوی در کانال کیش برگ اعلام می شود.
  • بلیط ها غیر قابل کنسلی و استرداد می باشند, در انتخاب سانس و روز دقت فرمایید.

http://t.me/KishBarg

http://instagram.com/kish.barg

تخفیف سبز: برای این تخفیف ارائه پرینت الزامی نیست، حتما کد تخفیف را همراه داشته باشید

زمان استفاده : 1399/12/01 تا 1400/03/01
روزهای سرویس‌دهی : همه روزه بجز ایام شهادت و سوگواری
ساعت سرویس دهی : در 3 سانس
تلفن هماهنگی : 09028088811
آدرس : جزیره زیبای کیش - پایانه بندر گاه مسافری
توضیحات تکمیلی

معرفی کامل کشتی نوید دریا کیش یا همان کشتی تفریحی نوید دریا کیش

 

کشتی تفریحی در کیش یکی از خاطره انگیزترین تفریحات کیش به حساب می آید  و در این میان نام کشتی تفریحی نوید دریا کیش مثل همیشه میدرخشد.

بیشتر گردشگران کیش از گشت دریایی با کشتی تفریحی نوید دریا به عنوان شبی خاطره انگیز و بیاد ماندنی یاد می کنند.

دیدن آرامش دریای آب های زیبای خلیج فارس در مناظر رویایی روز و شب عرشه این کشتی حال و هوایی دوست داشتنی و سرشار از آرامش را برای من تجلی میکند.

در کشتی نوید دریا کیش میهمانان عزیز می توانند از عرشه کشتی های تفریحی کیش نظاره گر دریا بوده و از آن مناظر بی بدیل خلیج فارس به همراه اجرای موزیک زنده توسط هنرمندان مستقر در کشتی تفریحی کیش و خوردن یک وعده غذایی ناهار و شام گرم لذت بسیاری برده و لحظات خاطره انگیزی را در کیش تجربه کنند.

بی شک کشتی تفریحی نوید دریا کیش یکی از بهترین و به روزترین شناورهای تفریحی حال حاضر جزیره کیش در سال ۱۴۰۱ است که بالغ بر ۸ سال است که به طور مستمر به گردشگران کیش سرویس دهی و خدمت رسانی میکند و از سطح رضایت بالایی در میان گردشگران برخوردار است.

در همین ابتدا لازم است اشاره کنم که کشتی نوید دریا کیش در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی اساسی و نوسازی کامل قرار گرفت و ایرادات قبلی این کشتی که به دلیل خدمت رسانی چند ساله در آن پدید آمده بود از میان رفت و دوباره این شناور دوست داشتنی بی وقفه به دوستداران گردشگری دریایی کیش سرویس دهی میکند.

در این مقاله سعی کردم همه چیز در مورد کشتی نوید دریا کیش را به صورت یکجا و به زبان ساده بیان کنم تا دوستداران کشتی تفریحی کیش بتوانند بهترین انتخاب را از میان کشتی های تفریحی کیش انجام دهند.

 

کشتی نوید کیش

 

معرفی کشتی نوید دریا کیش

 

کشتی تفریحی نوید دریا کیش یکی از پر طرفدار ترین کشتی های تفریحی جزیره کیش است که به نام های کشتی نوید یا همان کشتی نوید نیز شناخته میشود. این کشتی قبل از نوسازی سال ۹۸ دارای سه سالن مجزا سرپوشیده و یک عرشه بزرگ بود که پس از بازسازی سالن های آن به صورت یک پارچه تبدیل گردید و امکانات عرشه از جمله صندلی به آن اضافه گردید.

 اجرای برنامه موزیک زنده و استنداپ کمدی و پذیرایی غذا در سالن مجهز به سیستم خنک کننده پیشرفته انجام شده و علاقه مندان نیز میتوانند برای هواخوری  به عرشه کشتی مراجعه کنند در این میان جامعه هنری عکاسان کشتی نوید نیز هم در عرشه و هم در سالن ارائه خدمات میکنند و لحظات سرشار از شادی و خوشی شمارا ماندگار می نمایند.

کشتی تفریحی نوید دریا

معرفی سالن های کشتی نوید کیش

 

کشتی تفریحی نوید دریا کیش قبل از باز سازی دارای سه سالن مجزا A – B – C  بود که برنامه ها در سالن A   به صورت زنده برگزار میشد و مسافرین سالن های B  و C توسط مونیتورهای ال سی دی نصب شده در سالن نظاره گر برنامه ها میشدند .

البته بلیط سالن های مذکور طبیعتا ارزانتر از سالن اصلی بود و این موضوع موجبات نارضایتی گردشگران را ایجاد می نمود .

کشتی تفریحی نوید دریا

سالن های کشتی نوید دریا کیش پس از تعمیرات

 

خوشبختانه مدیریت هوشمند کشتی تفریحی نوید دریا کیش با سرمایه گذاری مجدد در سال ۹۸ کشتی را نوسازی و سالن پذیرایی و اجرای برنامه را به صورت سالنی مدرن و یکپارچه تبدیل نمود

و اینک کشتی نوید دریا کیش در سال ۱۴۰۱ دارای یک سالن مجلل اجرای برنامه و پذیرایی از گردشگران است و این مهم باعث افزایش بی سابقه استقبال گردشگران از کشتی نوید کیش شده تا جایی که می بایست حتما یک هفته قبل بلیط این کشتی را خرید و رزرو نمایید.

 

کشتی تفریحی نوید دریا کیش

 

 

سالن جدید کشتی نوید دارای ظرفیت ۱۵۰ صندلی مبله بسیار راحت است و یک میز قابل دسترس با طراحی  بسیار زیبا در جلو هر صندلی قرار دارد .

نحوه طراحی میز ها به گونه ای است که دست و پا گیر نبوده و به راحتی میتوان از آن استفاده نمود  .

یک سن اجرای برنامه که از سطح زمین بالاتر است و به راحتی می توان هنر مندان را در حال اجرای برنامه مشاهده نمود.

 

 

کشتی تفریحی نوید دریا

پذیرایی کشتی تفریحی نوید دریا کیش شامل چیست؟

 

با خرید هر بلیط کشتی نوید دریا کیش برای سانس ظهر یا بعد الظهر و یا شب ، خدمه شناور از گردشگران با یک وعده غذایی گرم که معمولا شامل چلوجوجه به همراه نوشابه است ، پذیرایی می نمایند و در حالی که شما مشغول صرف وعده غذایی هستید هنرمندان به اجرای موسیقی زنده و استند آپ کمدی مشغول می باشند . در داخل سالن شناور یک کافی شاپ مجهز نیز مستقر است که با پرداخت هزینه آن میتوانید از امکانات آن مانند نوشیدنی های گرم و سرد استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای وعده غذایی و نوشابه هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نمیشود و این خدمت بر روی بلیط کشتی است.

برنامه های کشتی نوید کیش

 

برنامه کشتی تفریحی نوید دریا همانند دیگر کشتی های تفریحی کیش دو ساعت زمان میبرد و در این میان به مدت یک ساعت و چهل و پنج دقیقه هنرمندان در دو پارت جداگانه به اجرای موزیک زنده و استند آپ کمدی برای گردشگران میپردازند. علاقه مندان به دیدن دریا از روی کشتی میتوانند بر روی عرشه کشتی نوید رفته و به دیدن مناظر زیبای صبح و شب از روی عرشه بپردازند. در داخل سالن و بر روی عرشه کشتی نوید عکاسان حرفه ای مجموعه با دریافت وجه خدمات به عکاسی حرفه ای از شما و همراهان محترمتان می پردازند و در کمتر از ۵ دقیقه عکس های شما را چاپ و به شما تحویل میدهند. شما نیز میتوانید مانند دیگر مسافران کشتی تصاویر خود را در اینستاگرام کیش برگ با دیگران به اشتراک بگذارید.

کشتی تفریحی نوید دریا

 

موزیک کشتی تفریحی نوید دریا کیش

 

گروه بند موزیک کشتی نوید دریا در سال ۹۹ شامل گروه موزیک حرفه ای آقای علیرضا حقانی است که اوقات بسیار مفرحی برای شما رقم میزند. لازم به ذکر است از مزیت های همیشگی کشتی نوید داشتن یک گروه موسیقی فوق العاده بوده که شب شادی را برایتان مهیا میکند.

 

کشتی تفریحی نوید دریا کیش

رعایت پروتکل بهداشتی در ایام کرونا در کشتی نوید

 

از زمان شروع ویروس منحوس کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی به سختگیرانه ترین شکل در همه کشتی های تفریحی کیش رعایت میگردد و در این میان نیز تمامی پرسنل کشتی تفریحی نوید با کنترل مستمر سلامتی و تاییدیه مرکز بهداشت و شورای سلامت کیش و  رعایت تمامی مسائل بهداشتی به شما گردشگران کیش ارائه خدمت می نمایند. همراه داشتن ماسک و دستکش برای همه میهمان ها ضروری بوده و ظرفیت کشتی از ۱۵۰ صندلی در ایام کرونا به ۹۰ صندلی تقلیل یافته است.

سانس سرویس دهی کشتی تفریحی نوید دریا کیش

 

سانس های سرویس دهی کشتی نوید در سال ۹۹  به شرح ذیل تعیین گردیده و مسافران کشتی می بایست نیم ساعت قبل از حرکت کشتی در محل بندرگاه مسافربری کیش حاظر باشند

سانس اول : ۱۳:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰

سانس دوم : ۱۶ لغایت ۱۸

سانس سوم: ۱۸:۳۰ لغایت ۲۰:۳۰

سانس چهارم : ۲۱ لغایت۲۳

سانس پنجم : ۲۳:۳۰ لغایت ۰۱:۳۰ بامداد

محل سوار شدن کشتی نوید دریا

 

برای سوارشدن به تمامی کشتی های تفریحی (بجز کشتی آکواریوم) لازم است گردشگران محترم به آدرس بلوار ایران – جنب اداره آب و برق کیش – بندرگاه مسافربری کیش مراجعه نمایند . فاصله تقریبی بندرگاه از مرکز شهر با تاکسی در حدود ۱۰ دقیقه می باشد و الزاما مسافر بایستی نیم ساعت قبل از حرکت کشتی در محل بندرگاه مسافربری کیش حضور بهم رساند. در صورت دیر رسیدن به کشتی متاسفانه کشتی حرکت کرده و بلیط جاماندگان کشتی ابطلال میگردد.

زمان حضور مسافران در اسکله بندرگاه

 

مسافرین محترم بایستی نیم ساعت قبل از حرکت کشتی تفریحی نوید دریا کیش در محل بندرگاه اسکله مسافری کیش واقع در بلوار ایران حضور یابند . پس از نشان دادن بلیط خریداری شده خود در روی گوشی موبایل پذیرش می شوند. با توجه به ظرفیت محدود کشتی های تفریحی کیش، اکیدا توصیه می شود چند روز قبل به صورت اینترنتی اقدام به رزرو بلیط خود و همراهانتان از سایت کیش برگ نمایید.

چه کسانی باید بلیط بگیرند

 

برای سوارشدن در کشتی تفریحی نوید دریا کیش تمامی افراد بالای ۳٫۵ سال میبایست بلیط تهیه نمایند و به ازای هر بلیط یک صندلی و یک وعده غذایی به مسافران محترم تخصیص داده میشود . از این رو تاکید میشود در صورتیکه فرزندان شما زیر ۳٫۵ سال باشند و بخواهید برای آنها صندلی مجزا و وعده غذایی مجزایی در نظر گرفته شود برای ایشان نیز بلیط تهیه فرمایید.

نحوه اختصاص صندلی و جایگاه درون کشتی نوید دریا

 

تعیین صندلی به زمان ورود مسافرین به کشتی نوید کیش بستگی دارد و مسافرینی که زودتر مراجعه نمایند اولویت انتخاب مکان نشستن با آنهاست. و هیچ روش اولویت بندی دیگری وجود ندارد . گاها مشاهده شده که عده ای سود جو با دادن وعده جایگاه بهتر اقدام به فروش گرانتر بلیط های کشتی نوید نموده اند

قیمت بلیط کشتی نوید

 

قیمت بلیط کشتی تفریحی نوید دریا کیش مصوب توسط سازمان منطقه آزاد کیش برای زمستان سال ۱۴۰۰ به میزان ۳۰۵٫۰۰۰ تومان تعیین و اعلام شده ولیکن مسافرین محترم میتوانند این بلیط را به صورت آنلاین از طریق سایت کیش برگ با تخفیف عالی خرید و استفاده نمایند. مبلغ پرداختی بابت خرید آنلاین بلیط کشتی نوید شامل استفاده از استند آپ کمدی و یک وعده غذایی و لذت بردن از هنرنمایی موزیک زنده ،نوازندگان کشتی به مدت دو ساعت می باشد و در صورت استفاده از کافی شاپ و یا درخواست عکاسی مبالغ آنها به طور مجزا بایستی توسط مسافر پرداخت شود.

پرسش و پاسخ
12 دیدگاه
محمد راسخ۱۳۹۹/۵/۲۳ - 02:29
برنامه بسیار عالی, پرسنل مجرب و خوش برخورد واقعا شب خوبی بود.یه مقدار غذا سرد بود که بازم قابل تشکر و خوب بود ممنون از کیش برگ
حسین کمالی۱۳۹۹/۳/۱۱ - 08:14
سلام به همه عزیزان
اول از کیش برگ تشکر می کنم . دیشب من و خانواده از این کشتی استفاده کردیم برنامه شاد و جالب بود برخورد پرسنل هم خوب بود ولی در توضیحات نوشته بود "پکیج پذیرایی شام کشتی نوید کیش شامل شوید پلو با گوشت + جوجه + نوشابه است" با کمال تعجب   که از آن خبری نبود و شام سه تیکه ساندویچ الویه کوچک و نوشابه بود علت را پرسیدم فرمودند بعلت کرونا فعلا شام اینگونه است .  
در مجموع گذشته از شام  شب خوب و خاطره انگیزی بود .
ادمین ۱۳۹۹/۳/۹ - 19:38
از مدیریت کشتی نوید هم تشکر دارم که امکانات کشتی رو به روز کرده بود . اینم یه تجربه شخصی از ادمین سایت کیش برگ که از کشتی نوید استفاده کرده بود. از بچه های کیش برگ هم ممنونم امروز با افتخار تو کشتی سرم رو بالا میگرفتم چون هر کی از شما خرید کرده بود خیلی راضی بود دمتون گرم بچه های زحمت کش کیش برگ . دستاتون رو میبوسم. مدیریت کیش برگ
ادمین ۱۳۹۹/۳/۹ - 19:35
من از این تفریح در خرداد استفاده کردم کشتی نوید نسبت به پارسال خیلی بهتر شده بود و همه چی خوب بود. ممنونم از بچه های کیش برگ
پارسا کلهرودی۱۳۹۹/۳/۶ - 02:29
سلام_همه چی عالی و فوق العاده بود ولی پذیرایی که زده بود چلو گوشت با جوجه کباب شده بود سالاد الویه با سالاد کاکارانی که به نظر من پیش غذا بود نه غدا خواهشا تغیرش بدید و از اول بگید
۱۳۹۹/۳/۲۰ - 22:33
سلام و عرض ادب.
با توجه به شرایط کرونا غذای کشتی تغییر کرده و دو بار در توضیحات سایت به آن اشاره شده و دو بار هم " توجه توجه " نوشته ایم و به رنگ قرمز هم تغییر داده ایم.متشکر از خرید شما . پشتیبانی کیش برگ.
میثم مهری۱۳۹۸/۳/۲۲ - 02:53
با سلام

بسیار ممنونم از کیش‌برگ
پس از انتقاد و شکایتی که در روز قبل از شرایط کشتی نوید داشتم با پیگیری های  مدیریت محترم سایت و واحد بررسی شکایات امروز یک سری بلیط ویژه از طرف سایت کیش برگ با هماهنگی تلفنی در اختیار من قرار گرفت و پس از رفتن دوباره به کشتی که  نظم‌و برنامه ریزی عالی و همه‌چیز در جای خودش بود..شب بسیار عالی با خانواده در شب آخر در کیش درکشتی نوید داشتم ...ممنون از کیش برگ‌و تمامی عوامل کشتی نوید
به امید دیدار دوباره
سپاس سپاس
۱۳۹۸/۳/۲۲ - 19:01
سلام - از اینکه با خاطره ای خوش جزیره را ترک می کنید خوشحالیم. پشتیبانی کیش برگ
میثم مهری۱۳۹۸/۳/۲۱ - 00:21
با سلام
برنامه خوبی نبود با‌اینکه سالنAرو رزرو کرده بودم ولی بی بزنامه بود وبی نظم‌بود و مثل تموم جاهای دیگه پارتی بازی در محل نشستن و ورودی...حیف...اصلا جالب نبود
ولی هماهنگی ها ی کیش برگ و پشتیبان آقای ضیا در خدمات این سایت عالی بود.من از چندین خدمات این سایت استفاده کردم ..بازم‌فقط‌ممنون از کیش برگ..کشتی نوید بسیار بی برنامه...
۱۳۹۸/۳/۲۱ - 13:03
سلام - ممنون از ابراز لطفتون نسبت به سایت کیش برگ - نقطه نظرات جنابعالی در خصوص نحوه پذیرش و سرویس دهی کشتی تفریحی نوید عینا برای مدیریت محترم کشتی نوید ارسال شد. با تشکر - پشتیبانی ۲۴ ساعته کیش برگ
میثم علی بخشی۱۳۹۸/۱/۲۲ - 14:19
ممنون از سایت خوبتون
۱۳۹۸/۲/۷ - 21:18
از ابراز لطفتون نسبت به سایت کیش برگ سپاسگذاریم. امیدواریم توانسته باشیم راهنمای شما عزیزان در استفاده از خدمات و تفریحات ارزنده و با تخفیف ارائه شده در جزیره کیش باشیم. پشتیبانی کیش برگ

نوشتن دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشخصات فردی که بلیط به نام او (به عنوان سرگروه) و همراهانش صادر میشود

لطفا در وارد کردن شماره موبایل دقت بفرمایید زیرا که از این طریق رزروتان پیگیری می‌شود